مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: معرفی بهترین فیلم های سینمایی آمریکایی دوبله فارسی
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  best_American_Movies_768x434.jpg]
فیلم سینمایی آمریکایی در میان تمامی فیلم های جهانی تولید کشورهای مختلف جایگاه ویژه و به خصوصی دارد. تماشای فیلم های سینمایی آمریکایی می تواند یکی از بهترین سرگرمی ها برای اوقات فراغت باشد. بیش از یک میلیارد و 300 میلیون بلیط سینما در سال در بیش از چهل هزار سینمای آمریکا فروخته می شود. اگر چه فروش فیلم آمریکایی جدید به خاطر همه گیری کرونا کاهش محسوسی داشته، اما در سال 2018 فروش جهانی فیلم سینمایی آمریکایی به حدود 12 میلیارد دلار می رسید که فقط دو میلیارد دلار آن به فیلم سینمایی جدید آمریکایی انتقام جویان جنگ ابدیت اختصاص داشت. سینمای هالیوود یا اصطلاحا سینمای مستقل آمریکا به عنوان یکی از بزرگترین صنایع آمریکا محسوب می شود و همواره با ساخت فیلم های سینمایی سهم عمده ای از بخش سرگرمی ایالات متحده را در اختیار دارد. به طوری که امروزه هالیوود یک سینمای فراملی و جهانی برای آمریکا محسوب می شود. هر سال بیش از 700 فیلم سینمایی آمریکایی جدید در هالیوود ساخته می شود. اغلب افراد به دنبال فیلم سینمایی آمریکایی دوبله فارسی هستند. خوشبختانه اکثریت فیلم های سینمایی آمریکایی پس از ساخت در کشورهای مختلف اکران و دوبله آن در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. در این مقاله از میزبان فا مگ به سراغ بهترین فیلم های سینمایی آمریکایی رفته ایم و 30 فیلم سینمایی آمریکایی با بالاترین امتیاز هم از منظر مخاطبان و هم از دیدگاه منتقدین لیست کرده ایم.
1. دختر گمشده Gone Girl
نیک دچار افسردگی و تنبلی شده است، متوجه می شود در پنجمین سالگرد ازدواجش، همسرش امی ناپدید شده. او و امی در این 5 سال، ازدواج موفقی نداشته اند و رابطه آنها سرد و از هم پاشیده شده است. از آنجاییکه هر دو آنها نویسنده هستند، داستان گم شدن امی رسانه ای میشود. اما پلیس به خود نیک شک دارد. چرا که ممکن است او امی را کشته باشد…

[تصویر:  Gone_Girl_Movie.jpg]

2. شبکه اجتماعی The Social Network
مارک زاکربرگ که یک دانشجو و برنامه نویس جوان در  دانشگاه هاروارد است از نداشتن رابطه اجتماعی خوب رنج می برد. او به تازگی از نامزد خود جدا شده است و به همین دلیل سعی می کند با کدنویسی خود را سرگرم کند. او یک سایت برای اظهارنظر دانشجویان نسبت به هم تاسیس می کند که بسیار مورد استقبال دانشجویان قرار می گیرد. به همین دلیل سرورهای دانشگاه دچار مشکل می شوند و او 6 ماه از تحصیل محروم می شود.

[تصویر:  The_Social_Network_Movie.jpg]

3. کتاب سبز Green Book
دان شرلی یک پیانیست معروف و محبوب است که قصد دارد تور موسیقی در جنوب آمریکا برگزار کند. او به عنوان محافظ از تونی لیپ استفاده می کند. تونی لیپ علاوه بر محافظت، در واقع راننده شرلی نیز هست. در طول سفر، آنها با خطرات زیادی مواجه می شوند. از آنجاییکه دهه 60 اوج دوران نژادپرستی در آمریکا است، این موضوع بر سفر آنها تاثیر می گذارد.

[تصویر:  Green_Book_Movie.jpg]

4. شهر The Town
داگ مک ری اهل خانواده ای است که کارشان سرقت بانک است. پدرش به جرم سرقت از بانک در حبس ابد است. اما این موضوع برای داگ عبرت نشده و او یک گروه برای سرقت های مسلحانه از بانک تدارک دیده است. اما در یکی از سرقت های خود، شیفته مدیر داخلی بانک به نام کلر می شود. علاقه ای که برای داگ بسیار خطرناک است. اما او به هر طریقی قصد دارد به سراغ کلر برود.

[تصویر:  The_Town_Movie.jpg]

فیلم سینمایی آمریکایی و تماشای آن یکی از علاقمندی های افراد برای پر کردن اوقات فراغت است. جالب است بدانید سهم عمد ای از فیلم های جهانی به آمریکا تعلق دارد و البته این موضوع غیر قابل چشم پوشی است که فیلم های سینمایی آمریکایی همواره در لیست برترین آثار قرار دارند. در این مقاله 30 فیلم سینمایی آمریکایی را معرفی کردیم. فیلم هایی که هر کدام از آنها جوایز مختلف جشنواره های معتبری مانند بریلن، گلدن گلوب، اسکار، بفتا، کن و… را برنده شده اند.
در صورت تمایل به مشاهده بهترین فیلم های آمریکایی قرار گرفته در این لیست می توانید از طریق لینک زیر از وب سایت ما نیز دیدن نمایید:
فیلم سینمایی آمریکایی جدید دوبله فارسی