مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: 30 تا از بهترین سریال های کره ای
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  best_korean_series.jpg]
شاید جواهری در قصر اولین سریالی بود که بینندگان ایرانی را با حال و هوای درام های این کشور آشنا کرد. از همان موقع شاهد استقبال گسترده تماشاچیان ایرانی از این قبیل سریال های کره ای برتر بودیم. به طوری که خیلی از علاقه مندان به فیلم و سریال علاقه مند به دیدن سریال کره ای جدید هستند و انواع سریال های کره ای را دنبال می کنند. در یک مقاله از مجله اینترنتی میزبان فا سعی کرده ایم 30 تا از بهترین  سریال های کره ای را گردآوری کنیم.

سریال کره ای برتر

از همان زمان که سریال جواهر ی در قصر و برادران پزشک به عنوان اولین کی دراما در صدا و سیما پخش شدند، بینندگان زیادی از ایران به این سریال های کره ای علاقه مند شدند. سبک فرهنگی کره که عمدتا در نقاشی ها، صنایع دستی، شیوه زندگی، آشپزی، لباس و … متبلور است، در اغلب این سریال ها نمایان است. کی از نکات جالبی که در فیلم ها و سریال های کره ای وجود دارد، تقلید خواسته یا شاید هم ناخواسته از فرهنگ و ادبیات ژاپن است. این دو کشور به واسطه اینکه تاریخ مشترک زیادی دارند، فرهنگشان نیز از هم متاثر است. در این مقاله سعی کرده ایم برترین سریال های کره ای را معرفی کنیم. سریالهایی که در سایت های نقد و بررسی سریال، نمره بالایی دارند.

1- آقای ملکه Mr Queen
داستان این سریال کره ای جدید از آنجا شروع می شود که در مقر ریاست جمهوری کره یعنی در کاخ آبی، یک سرآشپز به نام جانگ بونگ هوان کار می کند. برای او پاپوشی دوخته می شود و او (اگر چه بی گناه است) برای این که به دست پلیس و دردسرهای بعد از آن نیفتد، از دست پلیس فرار می کند و از بالکن آپارتمان، خود به درون یک استخر می اندازد. سرآشپز بعد از به هوش آمدن، می بیند که به دوره چوسان رفته و روح او در بدن ملکه حلول کرده است! ملکه ای که هیچ کس از او خوشش نمی آید!
[تصویر:  Mr_Queen_series.jpg]


2- شکارچیان شگفت انگیز The Uncanny Counter
این سریال روایت گر داستان گروهی جوان است که در یک رستوران نودل فروشی کار می کنند. اما در واقع کار اصلی آنها شکار روح های شیطانی است! سون مون توانایی فیزیکی بالایی دارد. گو مو تاک نیز قبلا افسر پلیس بوده. دو ها نا توانایی خوانش ذهن بقیه را دارد و چو مه اوک مهره اصلی گروه و البته رستوران است. کار آنها این است که روح های شیطانی که به زمین برمی گردند تا زندگی جاودانی داشته باشند را تسخیر می کنند.
[تصویر:  The_Uncanny_Counter_series.jpg]


3- مشکلی نیست که خوب نباشی Its Okay to Not Be Okay
داستان این سریال کره ای در مورد مردی سخت کوش، باهوش، صبور و مهربان به نام مون کانگ تانه است که در بخش روانی یک بیمارستان کار می کند. شغل او در واقع مددکار بیماران روانی است. مادر او در کودکی به شکل فجیعی به قتل رسیده و او حالا از برادر بزرگترش که به بیمار اوتیسم نیز مبتلا است، نگهداری می کند. یکی از علایق برادرش کتاب خواندن است و خانم کانگ مو یونگ، نویسنده مورد علاقه او است. به طور اتفاقی مون کانگ تانه و کانگ مو یونگ با همدیگر ملاقات می کنند و این سرآغاز رابط عمیق بین آنها است.
[تصویر:  Its_Okay_to_Not_Be_Okay_series.jpg]

4- کلاس ایته وون Itaewon Class
داستان این سریال جدید کره ای با دعوای دو نوجوان آغاز می شود. پارک سائه روی، پسر مدیر مدرسه را که برای دیگر دانش آموزان قلدری می کند، کتک می زند. مدیر مدرسه از پارک سائه روی می خواهد از پسرش معذرت خواهی کند. اما او دلیلی برای عذرت خواهی نمیبیند. از قضا مدیر مدرسه، رستورانی دارد که پدر پارک سائه روی در آنجا آشپز است. جانگ گئون وون که هم مدیر مدرسه است و هم مدیر رستوران، پارک سائه روی را از مدرسه و پدرش را از رستوران اخراج می کند. اما قضیه وقتی پیچده می شود که پدر پارک سائه روی در یک تصادف مشکوک کشته می شود. پارک سائه روی حدس می زند که این کار خانواده جانگ است است به همین دلیل دوباره به نزد پسر جانگ می رود.
[تصویر:  Itaewon_Class_series.jpg]


روزانه شاهد انتشار سریال کره ای دوبله فارسی در وبسایت ای دانلود فیلم و سریال هستیم و این موضوع نشان می دهد انواع سریال کره ای بالاخص سریال های تاریخی کره ای، سریال کره ای کمدی و انواع سریال های عاشقانه تا چه حد مورد پسند کاربران واقع شده اند. در این سری از نقد و بررسی های میزبان فا مگ تلاش ما بر این بوده است تا اواع سریال کره ای جدید 2021 و 2020 و 2019 و سریال های برتر کره که در سال های اخیر اکران شده اند را معرفی کنیم. شما چه فکر می کنید؟ چه سریال هایی هستند که به نظر شما می توانستند در این لیست حضور داشته باشد؟ خانه جن زده، بهار جوانی، راننده تاکسی یا دنیای متاهلی؟
اگر علاقه مند هستید لیست 30 تایی از بهترین سریال های کره ای را مطالعه کنید روی زیر  زیر کیلیک کنید.

بهترین سریال های کره ای جدید
فقط و فقط سریال خاطره انگیز سالهای دور از خانه