مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: 14 ویژگی متمایز سرورهای ابری میزبان فا
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  Cloud-server-features.png]

میزبان فا همگام با فرا رسیدن بهار 1401 توسط یک سرمایه گذاری بزرگ دیگر توانست آخرین نسل از سرور های HP تحت عنوان Gen10 یا نسل 10 را وارد ایران کند ، این نسل از سرور های نسل 10 برای ارائه سرویس های سرور مجازی ابری و اختصاصی ابری که به تازگی در سایت میزبان فا ارائه شده اند، استفاده می شوند. اکثر شرکت های ارائه کننده هاست و سرور از سرورهای استوک و قدیمی بهره می برند اما میزبان فا آخرین نسل سخت افزار های روز دنیا که برای این سرور ها ساخته شده اند را برای کاربرانی که نهایت سرعت و پایداری جهانی را می خواهند ارائه می کند.

14 ویژگی جذاب سرورهای ابری میزبان فا

سرورهای ابری میزبان فا پرسرعت ترین و پایدار ترین سرویس های میزبانی در ایران و دنیا محسوب میشن از نهایت تکنولوژی های سخت افزاری و نرم افزاری بهره میبره تا این سرویس همواره در بالاترین سطح کیفی ممکن باشند. بیش از 90 درصد سرور هایی که در دیتاسنتر های ایرانی توسط شرکت های هاستینگ ارائه میشن به صورت استوک و دست دوم وارد ایران میشن و این سرور ها نهایت عملکرد عالی خود را از دست دادن اما میزبان فا سرور هاشو به صورت نو و آکبند وارد ایران می کنه. در ادامه با چند ویژگی جذاب سرورهای اختصاصی میزبان فا اشنا میشید...

1- استفاده از سرور های نسل 10 اچ پی برای اولین بار در ایران

[تصویر:  G10-SERVERS.jpg]
استفاده از نسل آخر سخت افزار ها باعث میشه  که ما بتونیم طبق استاندارد کشورهای جهان اول سرویس های میزبان فا را ارائه کنیم. شرکت اچ پی آخرین نسل از سرورهای gen10 خود را تولید کرده و این سرور ها جدیدترین نسل سرور های ساخته شده در دنیا هستن و همواره روی خط تولید هستن، شرکت میزبان فا تصمیم گرفته برای اولین بار در ایران بر روی سرور های جی 10 اچ پی سرویس های سرور ابری خودش رو ارائه کنه.


2- استفاده از پردازنده نسل آخر سروری مانند گلد و پلاتینیوم

[تصویر:  OLD-CPU-AND-NEW-CPU.png]

 این cpu ها حتی نسبت به نسل قبلی از نظر فیزیکی دو برابر بزرگتر هستند. میزبان فا در هرکدوم از سرور هاش 2 عدد از این CPU ها قرار میده و  میتونه تا 80 هسته واقعی و 160 هسته مجازی قدرت پردازشی رو برای کاربران سرور های ابری مهیا کنه و میزبان پر بازدید ترین سایت های کشور باشه. یکی از دلایل استفاده از سرور های جی 10 این بود که نسل آخر CPU های سروری تولید شده در دنیا از نوع گلد و پلاتینیوم هستن که هرکدام می توانند تا 40  هسته واقعی و 80 هسته مجازی پردازش سریع تر نسبت به CPU های قدیمی تر داشته باشن، و این سی پی یو ها فقط روی این سرور های نسل 10 قابل پیاده سازی هستند.

3- بهره گیری از تکنولوژی دو یونیت به جای تک یونیت

[تصویر:  2unit-servers.png]
در میزبان فا برای ارائه سرور های ابری از تکنولوژی سرور های دو یونیتی بهره میبریم. این سرور ها همواره پایدار تر، امن تر و قدرتمندتر از سرور های کوچک اقتصادی هستن. معمولا سرویس دهنده های هاستینگ اشتراکی به دلیل ارائه سرویس های ارزون قیمت، برای این که قادر باشند بهره وری مالی بیشتر خود رو با کاهش هزینه ها جبران کنن از سرور های اقتصادی تک یونیتی استفاده میکنن تا قادر باشن سرور های بیشتری رو در یک رک دیتاسنتری قرار دهند، این یعنی با پرداخت هزینه اجاره یک رک به دیتاسنتر می توانند سرویس های بیشتری ارائه کنن که باعث گرمای شدید رک و کاهش کیفیت میشه، اما ارائه سرویس های پایدار حرفه ای بر روی تکنولوژی تک یونیت که صرفا اقتصادیه ممکن نیست.



4- بهره گیری از تکنولوژی سرور های بهم متصل و کلاستر شده

[تصویر:  mizbanda-servers-technolojy.png]
در صورت بروز مشکل بقیه سرور های بهم متصل بدون حتی یک ثانیه قطعی به شما سرویس دهی میکنند تا سایتتون در پایدار ترین حالت ممکنش باشه. در حقیقت سایت شما از قدرت چند ده سرور بهره میبره، تا اگه یکی از سرور های ما دچار حادثه ای شد نسبت به سبک سنتی میزبانی، سایت شما دچار قطعی نشه در این سرویس شما مانند سرور مجازی و سرور اختصاصی های معمولی بر روی یک تک سرور میزبانی نمیشن، بلکه ده ها سرور نسل آخر به یکدیگر متصل هستن و اطلاعات سایت شما بر روی چند ده هارد بر روی استوریج نگهداری میشه.

منبع: برای مشاهده ویدیو 14 ویژگی منحصر بفرد سرورهای ابری میزبان فا و آشنایی با این سرویس منحصر بفرد به آدرس زیر مراجعه کنید:
mizbanfa.net/cloud-server

اگر صاحب وبسایت بزرگ یا کسب و کار مهمی هستید حتما ویژگی های سرور ابری میزبان فا را مشاهده نمایید چرا که زیرساختی فوق العاده پرسرعت و پرقدرت مطابق با آخرین تکنولوژی های روز دنیا به شما ارائه خواهد شد.