مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: اره فلکه ابزاری برای کارهای هنری
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اره فلکه یکی از ابزارهای پرکاربرد در صنعت نجاری می باشد. این دستگاه از زمان های قدیم مورد استفاده قرار می گرفته است. اما با توجه به رشد صنعت، این محصول به شکل جدید و به روز وارد بازار کار شد.

صنعت چوب یکی از پرکاربردترین صنایع است. زیرا مردم احساس می کنند که به مبلمان چوبی در خانه نیاز دارند. بنابراین لازم است ابزارهای مدرن به کارگاه های تولیدی معرفی شوند. زیرا باعث افزایش سرعت و کیفیت کار می شود.

اره نواری چیست؟

در صنعت نجاری از ابزارهای زیادی استفاده می شود که از آن جمله می توان به اره فلکه اشاره کرد. اما یکی از مهم ترین وسایلی که در نجاری و مبلمان سازی استفاده می شود اره نواری است. این محصول در اندازه های مختلف، نام های متعدد و انواع مختلف در بازار موجود است. شما به عنوان خریدار می توانید محصول فوق را با توجه به شرایط کاری خود خریداری و استفاده نمایید.

معمولاً مکمل کارگاه چوب بری است که از چوب ساخته شده است بنابراین برای برش طولی از اره پوست استفاده می شود. اما برای برش افقی نیاز به اره ایرانی دارید.

تاریخچه Jigsaw

ویلیام نیوبری اولین کسی بود که در سال 1809 اره نواری را طراحی و ساخت و سپس آن را ساخت. اما مشکلاتی وجود داشت که دستگاه نمی توانست کافی باشد و به درستی کار کند.
از جمله مشکلات اره تولید شده توسط ویلیام عمر کوتاه اره بود.دایان پینین زن فرانسوی است که می تواند روش ها و غشاهای جدیدی تولید کند. این تولید قادر به سازماندهی مجدد در صنعت چوب بود.

پس از تعویض شکاف ها و افزایش کیفیت. این محصول در بخش بزرگی برای بخش تولید بوده است. سپس ، در رشد صنعتی ، آن را تمدید و به کیفیت بالا دست یافت.