مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: خسته شدم از همه چیز
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نمیدونم از کجا شروع کنم ولی خب میگم ۱۴ سالمه دارم میرم داخل ۱۵ سالگی 
اعتماد به نفس ندارم از خودم متنفرم هرچی دوست و رفیق داشتم ولم کردن الان تنهای تنهام دیگران همش قصد تخریبم دارن که این باعث شد بیشتر از خودم متنفر شم و هر چه بیشتر داخل دنیای تاریک خودم فرو برم .افسردگیم اونقدر زیاد شده که واقعا نمیدونم چطور باید باهاش ادامه بدم هر دفعه فکر خودکشی میزنه به سرم ولی حتی جرئت این هم ندارم خسته شدم از همه چیز ، حتی میخام پیش مشاور برم خجالت میکشم پیش خانواده مشکلمو بیان کنم چون میترسم دست کم بگیرن یا هر چیز دیگ فقط کمک میخام...
با سلام و  احترام خدمت شما همراه گرامی  و با آرزوی قبولی طاعات ‌وعبادات

برای داشتن اعتماد به نفس لازم نیست آدم بی‌نظیری باشید، تنها کافی است که از خودتان راضی باشید. اعتماد به نفس همان صدای درون سرتان است که می‌گوید: «همه چیز درست میشه، تو می‌تونی.»


خود باوری داشته باشید

افراد با اعتماد به نفس باور دارند که می‌توانند کارهای دشوار را انجام بدهند. آنها برای انجام کارها، داشتن مدرک یا تحصیلات دانشگاهی را ضروری نمی‌دانند، بلکه تلاش می‌کنند و باور دارند که موفق می‌شوند.


هیچ چیز باارزشی، آسان به‌دست نمی‌آید. اگر می‌خواهید فردِ با اعتماد به نفسی باشید، باید غبار شکست را از خود بتکانید و مسیرتان را ادامه بدهید.


وقتی تمام اطرافیان‌تان معتقدند ایده‌ی شما احمقانه است، شما باید تنها کسی باشید که به خودتان ایمان دارید، درست مانند ایلان ماسک که با وجود مشکلات و چالش‌های موجود، تسلا را ساخت. افراد با اعتماد به نفس سعی می‌کنند دید مثبتی به زندگی داشته باشند تا در دام مشکلات و ناامیدی‌ها گرفتار نشوند. آنها می‌دانند حتی اگر استراتژی‌های فعلی‌شان به موفقیت نرسد، می‌تواند درس‌هایی برای موفقیت در پروژه‌ی بعدی به آنها بدهد.

به حرف دیگران اهمیت ندهید

از اشتباهات دیگران بگذرید

و سخن آخر اینکه


اگر می‌خواهید اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، وقت آن رسیده است کارهایی را که برای‌تان ترسناک هستند، به انجام برسانید. انجام این کارها اعتماد به نفس‌تان را بیشتر از هر چیز دیگری تقویت می‌کند.

زمانی که زندگی برای‌تان سخت می‌شود و اتفاقات روزمره شما را تحت فشار قرار می‌دهند، دنبال کردن اهداف‌، کار سختی خواهد شد. در این بین، تنها راه‌ این است که ترس‌تان را به‌عنوان یک سلاح به‌کار ببرید و آن را به اعتماد به نفس‌ تبدیل کنید. با این کار، مورد تحسین دیگران نیز قرار می‌گیرید.

در صورت نیا ز  به راهنمایی بیشتر میتوانید
از مشاور کمک بگیرید
موفق و موید باشید