مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: نکونام در لیست سیاه صداوسیما؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تماشا: در ادامه پخش نشدن بازی های مهم اروپایی، بازی شنبه شب بارسلونا مقابل اوساسونا در هفته بیست و سوم لالیگا هم از شبکه 3 پخش نشد. این درحالی است که شبکه سوم صداوسیما از ظهر روز شنبه، پخش این بازی را به طور زیرنویس اعلام کرده بود ولی ظاهرا به یک باره تصمیم مدیران این شبکه برای پخش این بازی مهم عوض شد.

حتی سایت شبکه 3 هم پخش این بازی را در جدول برنامه هایش درج کرده بود. این بازی از دو جنبه برای ایرانی ها بسیار مهم است. یکی اینکه در تیم اوساسونا جواد نکونام، کاپیتان تیم ملی بازی می کند و دیگر اینکه بارسلونا با تیم رویایی که در این چند ساله دارد، هواداران بی شماری در ایران جذب کره است و تماشای بازی های این تیم برای آنها خیلی جذاب است.

[تصویر:  64034_780.jpg]
همین چند هفته قبل بود که نکونام در مصاحبه با یکی از سایت ها از اینکه بازی های اوساسونا حتی در میدان های مهم هم پخش نمی شود، شکایت کرده بود ولی با این وجود صداوسیما بازهم تصمیم گرفت این بازی را پخش نکند تا این شائبه به وجود بیاید که او در لیست سیاه صداوسیما قرار گرفته است.

نکونام در آن مصاحبه گفته بود که دوست دارد مردم ایران بازی های او را ببینند ولی مسئولان صداوسیما توجهی به این مسئله ندارند. اما جالب ترین قسمت این ماجرا این است که شبکه 3 در ساعت پخش این بازی برنامه «خنده بازار» را نشان داد که خیلی برنامه مهمی نبود.

البته گفته می شود فریدون جیرانی، تهیه کننده برنامه هفت در پخش نشدن این بازی نقش مهمی داشته است. اگر قرار بود این بازی ساعت 10:30 پخش شود، او مجبور می شد، برنامه اش را ساعت 00:30 بامداد آغاز کند و به همین دلیل ظاهرا با اعمال نفوذ او این بازی پخش نشده است.