مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: استقلال با شکست الاتفاق به آسیا رسید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.


[تصویر:  758708_orig.jpg]

تیم فوتبال استقلال با برتری برابر الاتفاق عربستان به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.
به گزارش مشرق به نقل از فارس، دیدار دو تیم استقلال و الاتفاق عربستان از ساعت ۱۷:۲۰ در ورزشگاه آزادی و در حضور ۶۳ هزار و ۱۲۰ تماشاگر( طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) برگزار شد و با نتیجه ۳ بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

یرکوویچ در دقیقه ۳۸، خسرو حیدری در ۶۰ و آرش برهانی در دقیقه ۶۳ گل‌های استقلال را به ثمر رساندند. یوسف سالم در دقیقه ۶۰ برای الاتفاق گلزنی کرد. وی زیر پیراهنش واژه اف ۱۶ را حک کرده بود اما استقلال اف ۱۶ عربستان را ساقط کرد.
برانکو سرمربی پیشین تیم ملی ایران که سرمربی الاتفاق عربستان است به دلیل پرداخت نکردن مالیاتش به ایران نیامد.
والنتین کوالنکو، داور ازبکستانی به یرکوویچ و آرش برهانی از استقلال و صالح الصغری از الاتفاق کارت زرد نشان داد.

به این ترتیب استقلال به مرحله لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد تا ایران در آسیا سه سهمیه داشته باشد. پرسپولیس و سپاهان دیگر نمایندگان ایران در این مسابقات هستند.

استقلال در گروه اول لیگ قهرمانان آسیا در کنار تیم‌های نسف قارسی ازبکستان، الجزیره امارات و الریان قطر قرار می‌گیرد و در سوی دیگر الاتفاق نیز همراه با تیم‌های الکویت کویت، العهد لبنان و وی بی اسپورت مالدیو در گروه سوم ای‌اف‌سی کاپ رقابت خواهد کرد.
ترکیب استقلال:

سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، پژمان منتظری، خسرو حیدری، مهدی امیر آبادی، علی حمودی، کیانوش رحمتی، ساموئل، مجتبی جباری، یرکوویچ( از دقیقه ۶۶ اسماعیل شریفات) و آرش برهانی( از دقیقه ۸۵ محسن یوسفی)
سرمربی: پرویز مظلومی