مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: اصول دکوراسیون ( طراحی و آموزش دکوراسیون خانه ، محل کار ، آشپزخانه ، اتاق بچه ، اتاق
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دکوراسیون شرقی در منزل شما


[تصویر:  43843.jpg]
چگونه می‌توان دکوراسیونی بر طبق اصول خانه‌های آسیایی داشت؟ در این قبیل فضاها نکات مهمی وجود دارد که برای داشتن چنین دکوراسیونی باید آنها را بدانید.
[b]چگونه می‌توان دکوراسیونی بر طبق اصول خانه‌های آسیایی داشت؟

ایده بسیار خوب برای ایجاد یک اتاق خواب با احساس آرامش موجود در خانه‌های آسیایی بخصوص چین و ژاپن این است که تصاویر بزرگ و زیبایی که به آرامش فضا کمک می‌کند در فضا استفاده کنید. در این فضا بیشتر از روتختی های براق و ساتن و ساده استفاده می شود. سادگی مهمترین عنصر در فضاهای شرقی می باشد.

[تصویر:  style_asian_1.jpg]
[تصویر:  khome1.jpg]


در دکوراسیون‌های شرقی استفاده از رنگهای قوی و جسورانه امری است ضروری گرچه استفاده از این رنگها نباید روی تمام دیوارها به کار برده شود و فقط می‌توان از یک تابلو به عنوان این مشخصه استفاده کرد.

بکار بردن رنگ طلایی در کنار رنگ قرمز قوی و عمیق و سیاه یکی دیگر از خصیصه‌های دکوراسیون شرقی می‌باشد، که به عناصر موجود در دکوراسیون ژاپنی مربوط می‌باشد.
شما می‌توانید با اضافه کردن عناصری که به آنها علاقه دارید این فضای شرقی را مطابق با سلیقه خود دگرگون کنید و به زیبایی آن کمک کنید، اما چیزی که باید مد نظر شما قرار گیرد این است که در این نوع سبک دکوراسیون خلوت بودن و آرام بودن فضا مهم ترین خصیصه آن می‌باشد.

[تصویر:  colorado1.jpg]

استفاده از مبلمانی که از چوب درخت راتان است و یا هر چوب دیگر کمک می‌کند به این که احساسی از طبیعت در فضا وجود داشته باشد.

[تصویر:  bamboo-lamps.jpg]

در فضای خانه‌های ژاپنی از چراغهایی با طرح بامبو زیاد استفاده می‌شود با بکار گرفتن یکی از آنها به احساس آرامش فضا کمک کنید.
از دیگر عناصر مهم دکوراسیونهای شرقی وجود شمع در فضا می‌باشد که استفاده از آنها فضا را زیباتر می‌سازد این در حالی است که قیمت گرانی ندارند.
سعی کنید از مبلمانی در فضا استفاده کنید که ارتفاع آنها کم باشد صندلیهای کوتاه قد فضایی بسیار عالی برای یک گفتگوی خودمانی ایجاد می‌کنند.

[تصویر:  PCU2514.jpg]

اگر بودجه شما اجازه می‌دهد برای ایجاد فضای شرقی از یک مجسمه کنده کاری شده شرقی به شما در ایجاد یک دکوراسیون کاملا شرقی و زیبا کمک بسیاری خواهد کرد. برای اینکه بودجه زیادی صرف تغییر دکوراسیون منزلتان نکنید از فروشگاه‌های لوازم دست دوم اجناس مطلوب خودتان را خریداری کنید.
به افزایش رنگ اهمیت دهید


[تصویر:  42560.jpg]
رنگ به یك فضای بی رنگ روح و طراوت خاصی می‌دهد، با لوازم رنگارنگ نیازی به رنگ كردن دیوار‌ها و خرید وسایل جدید نیست.

[b]رنگ به یك فضای بی رنگ روح و طراوت خاصی می‌دهد، با لوازم رنگارنگ نیازی به رنگ كردن دیوار‌ها و خرید وسایل جدید نیست.



مرحله 1: بی رنگ مثل كویر
[تصویر:  1ss_101201714.jpg]
رنگ قهوه ای روشن دیوار‌ها ، و لوازم سفید رنگ این آپارتمان را كمی بی روح می‌سازد. در این اتاق نشیمن ظاهر لوازم كرم رنگ است، صندلی‌ها زیبا، مبل تركیه ای بی دسته دو نفره دارای پارچه‌های درجه یك هستند اما باید به این پارچه‌ها طرح اضافه شود.



مرحله 1: استفاده از ساخت اصلی

[/b][/b]
[b][تصویر:  2ss_101201703.jpg][/b]
[b] [/b]
[b]
این اتاق دارای یك ساخت مناسب است، گنجه ی باریك با چوب‌های محكم و یك كنار میزی چوبی طرحی زیبا است.
[/b]
[b]

[b]مرحله 1: لوازم ساده

[تصویر:  3ss_101201694.jpg]
اتاق نهار خوری دارای میز و صندلی‌هایی است كه محیطی گرم و صمیمی را ایجاد می‌كند. كف چوبی این اتاق بدون روكش است. پارچه‌های روی تشك‌های صنلی‌ها نرم وملایم است. در ساخت این محل آینه ی بزرگ با قاب چوبی و لوستر نیز به كار رفته است.



مرحله 1: افزایش طرح
[تصویر:  4ss_101201696.jpg]
در اتاق بی رنگ باید به یك طرح توجه نظر داشت. در این جا پارچه‌ها باید جنسی نرم داشته باشند و باید یك میز نیز در این طرح باشد.


مرحله 1: طراحی طبیعی

[تصویر:  5ss_101201695.jpg]

میزی كه از چوب كاج ساخته شده و بی رنگ است ممكن است در هنگام غذا خوردن از آن به عنوان یك قفسه استفاده شود.


مرحله 1 : اتاق خواب

[تصویر:  6ss_101201717.jpg]
رو‌انداز ، پرده‌های دارای طرح خط دار راه راه و این بالش‌ها محیط را ویران كننده كرده است،‌ در نتیجه باید یك پارچه عالی و اضافه كردن پرده كه خصوصیت خاصی به محیط می‌دهد تزیین شود.



مرحله ی 1: صندلی سبدی كنار تخت
[تصویر:  7ss_101201718.jpg]
برای درست كردن یك اتاق خواب یك صندلی سبدی در كنار اتاق كه با بالش تزیین شده باشد بسیار جالب است. در كنار این صندلی یك آباژور را بدنه ای سبدی دارد و كلاهكی كه از پارچه كتان درست شده است و سایه ی زیبایی در كنار تخت خواب می‌اندازد.



مرحله 2: ارتباط رنگ
[تصویر:  8ss_101201710.jpg]
با تاكید بر افزایش رنگ و تلاش‌اندك می‌شود این اتاق تازه به نظر برسد. این اتاق نشیمن حالا با رنگ‌های قرمز و نارنجی سرگرم كننده تر شده است. در زیر پا قالیچه ای با طرح جالب و رنگ قرمز و سفید كف پوشی جالب درست كرده است. پارچه كتان بالش‌ها و رو‌انداز قرمز رنگ ریش ریش بسیار جالب است.



مرحله 2: اضافه كردن رنگ با طبیعت
[تصویر:  9ss_101201711.jpg]

با گل‌ها به رنگ‌های اتاق اضافه كنید. گلدان شیشه ای بی رنگ با دكور ما تناسب خوبی دارد.


مرحله 2: اهمیت به یك میز رنگارنگ

[تصویر:  10ss_101201712.jpg]
یك میز مكعبی كه دارای رنگ نانجی لاكی است همراه با وسایل سفید رنگ قدیمی و هنر كاری چوبی جلوه ای زیبا دارد.



مرحله 2: تاكید بر بالش‌های رنگارنگ
[تصویر:  11ss_101201702.jpg]
با یك بالش می‌توانید به راحتی به یك صندلی رنگ دهید. بالش‌ها راه مهمی در اضافه كردن رنگ به یك محیط هستند، شما می‌توانید با تغییر فصل رنگ بالش‌ها را هم تغییر دهید.



مرحله 2: با فرش كردن شروع كنید

[تصویر:  12ss_101201693.jpg]
با ضافه كردن یك پارچه راه راه نخی سبز رنگ به سرعت می‌توانید به این اتاق نهار خوری رنگ دهید. آباژور‌های مشكی رنگ بلند كه روی زمین قرار دارند و یك پرده می‌توانید در بازتاب نور لوستر كمك زیادی كند.



مرحله 2: اهمیت به برگزیدن یك رنگ
[تصویر:  13ss_101201698.jpg]
اتاق خواب با یك رنگ نارنجی موج دار و گذاشتن بالش‌های مكعبی نارنجی و رواندازی كه دارای یك طرح مدرن است نمایی بسیار جالب پیدا می‌كند.



مرحله 3: تكمیل هدف
[تصویر:  14ss_101201699.jpg]
در اتاق نشیمن، سطح انرژی به وسیله ی رنگ‌های قرمز و نارنجی بالا می‌رود. اضافه شدن یك پارچه قرمز و سفید روی رومبلی سفید طرحی است كه سرگرم كنندگی اتاق را افزایش می‌دهد. اضافه شدن یك آباژور ایتالیایی و قاب عكس‌های نارنجی رنگ در تزیین این اتاق بی تاثیر نبوده است.



مرحله 3: اهمیت به رنگارنگ كردن
[تصویر:  15ss_101201709.jpg]
رنگ قرمز میز كنار مبل راحتی بی دسته دو نفره بسیار جالب است. لوازم این اتاق باید مثل یك جعبه رنگ باشد و باید تعداد رنگ‌ها بیشتر شود.



مرحله 3: اضافه كردن یك ویرانگر
[تصویر:  16ss_101201713.jpg]
یك ویرانگر نه تنها به صندلی رنگ می‌دهد بلكه برای داشتن شبی آرام نیز كمك می‌كند.



مرحله 3: اتاق نهار خوری سبز و خرم
[تصویر:  17ss_101201733.jpg]
در این اتاق نهار خوری سبز از رنگ‌های صورتی و سرخ نیز استفاده شده است. بالش‌هایی را روكش‌های سبز طرح دار، پرده سبز گیاه كاشته شده ی زیبا و پرده نقاشی سبز و صورتی جلوه ای زیبا به این اتاق داده است.



مرحله 3: اهمیت به میوه‌ها

[تصویر:  18ss_101201689.jpg]
در مقابل پنجره ویترینی وجود دارد كه با میوه‌هایی مثل لیمو ترش و پرتقال در ظرف‌های شیشه ای جلوه ای تازه به این میز داده است.


مرحله 3: تشدید رنگ‌ها

[تصویر:  19ss_101201690.jpg]
اضافه شدن كمی رنگ سبز لیمویی به نارجی نقشه ای جالب برای اتاق خواب است. تركیب بالش‌ها و طرح لحاف بسیار مؤثر است. تخته ی نارنجی رنگی كه بالای تخت خواب نصب شده است تناسب مناسبی بین رنگ‌ها در این اتاق ایجاد كرده.


مرحله 3: ایجاد یك جعبه رنگ

[تصویر:  21ss_101201700.jpg]
طرح پارچه نخی روی بالش كه شكوفه‌های زیبایی است روی یك صندلی سبدی بسیار جالب است. ایجاد یك جعبه رنگ در اتاق خواب بسیار آرامش بخش است.
چیدمانی ویژه برای اتاق نشیمن با ترکیب سفید و مشکی!

[b]چیدمانی ویژه برای اتاق نشیمن با ترکیب سفید و مشکی!


[تصویر:  44748.jpg]
استقاده از رنگهای مکمل در دکوراسیون مدرن در چند ساله اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است . رنگ سفید و مشکی یکی از بهترین ترکیبها را به ما میدهد.
[fاستقاده از رنگهای مکمل در دکوراسیون مدرن در چند ساله اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است .


از ویژگی های این نوع دکور کردن این است که چشم با چرخش در فضای منزل خسته نمی‌شود و هماهنگی رنگی خوبی در فضای منزل داریم و مهمتر از همه شما دیرتر خسته می شوید و به فکر تغییر رنگی دکوراسیون فضای منزلتان می افتید.

رنگ سفید و مشکی یکی از بهترین ترکیبها را به ما میدهد.

به ترکیب پیشنهادی ما توجه نمایید:

[تصویر:  living-room-furniture1.jpg]
[تصویر:  living-room-furniture2.jpg]
[تصویر:  living-room-furniture-3.jpg]
[تصویر:  living-room-furniture-4.jpg]
[تصویر:  living-room-furniture-5.jpg]
[تصویر:  living-room-furniture-6.jpg]
[تصویر:  living-room-furniture-7.jpg]
[/
چگونه با جابجایی وسایل منزل فضا را متحول کنیم؟


[تصویر:  40778.jpg]
3 مرحله برای بازسازی و تبدیل یك اتاق نشیمن سرد به اتاق نشیمنی گرم و راحت كه خانواده ودوستان در آن وقت خود را در كنار هم صرف كنند.
[font=tahoma][b]یك اتاق نشیمن راحت ( 3 مرحله برای باز سازی فضای خانه )
3 مرحله برای بازسازی و تبدیل یك اتاق نشیمن سرد به اتاق نشیمنی گرم و راحت كه خانواده ودوستان در آن وقت خود را در كنار هم صرف كنند.



مرحله 1 : رنگ قهوه ای روشن مایل به زرد و خاكستری

[تصویر:  1ss_101177664.jpg]
رنگ قهوه ای روشن مایل به زرد و خاكستری دیوار‌ها و رنگ قهوه ای وسایل خانه محیطی آرام و راحت را برای استراحت و خانواده فراهم نمی كند. مبل فنری راحت برای استراحت جای مناسبی است اما به خاطر نبود جای كافی برای جمعیت زیاد؛ برای محیط كار ، فیلم دیدن و غذا خوردن جای راحتی نیست. دیگر محدودیت‌ها، كم بودن صندلی‌های میز نهار خوری در اطراف مبل و كم بود بالش‌ها برای راحتی است.



مرحله 1: جمع كردن به یك طرف

[تصویر:  2ss_101177665.jpg]
جمع كردن وسایل در یك گوشه ی كوچك به صورت مطلوب یك موضوع مهم برای یك محل است. نور طبیعی زیادی در ناحیه كاری وجود دارد. در گوشه ی اتاق میز صبحانه ارزان ، صندلی‌ها و جعبه‌هایی پر از كاغذ و كتاب و نامه‌ها وجود دارد.



مرحله 1 : دیدن امكانات

[تصویر:  3ss_101177663.jpg]
ببینید كه این اتاق خسته كننده چگونه به یك اتاق زیبا تبدیل می‌شود. به وسیله ی وسایل سنتی، در‌های فرانسوی و چوب‌های كف زمین زیبا می‌تواند در ساخت یك اتاق نشیمن شیك برای خانواده و دوستان تبدیل شود.



مرحله 2 : جنبش تدریجی

[تصویر:  4ss_101177661.jpg]
قالیچه ، بالش‌ها و رنگ پارچه‌ها در سراسر اتاق مؤثر هستند. فرش در وسط اتاق مبل فنری را محكم نگه می‌دارد. بالش‌هایی روی مبل‌ها به صورت پراكنده وجود دارد. این تلویزیون كوچك باید با یك نوع بزرگ و زیبای آن جابجا كنید و در اتاق احساس پیشرفت ایجاد می‌كنید.



مرحله 2 : محیط كار بیشتر ، در هم ریختگی كمتر

[تصویر:  5ss_101177660.jpg]
فضای كار خود را با افزایش جا بر روی میز تحریر خود افزایش دهید. با جمع آوری آشغال‌ها محلی صاف و تمیز را روی میز تحریر ایجاد كنید. و به وسیله ی فایل‌های كشو دار كار‌های خود را نگهداری كنید.


مرحله 2 : حالا باید راه رفت و آمد خود را بسازید
[تصویر:  6ss_101177662.jpg]
یك قسمت خانه را برای انبار و سازمان دهی وسایل آماده كنید. پارچه‌های تشك راه راه و شبیه پنجره‌ها است. در جلوی محل كار فضایی وجود دارد كه باعث پر نوری محیط می‌شود وسایل بالای طاقچه آن هم باید عوض شود.



مرحله 3 : برگشت نشاط در خانواده

[تصویر:  7ss_101177649.jpg]
رنگ‌های بیشتری باید به این اتاق اضافه شود. رنگ‌های مطبوعی مثل نارنجی كدو تنبلی و آبی آسمانی به اتاق هویت دیگری می‌بخشد. همچنین اضافه كردن بالش‌های رنگارنگ به این محل تاثیر زیادی دارد. یك میز پیش دستی مناسب در مركز اتاق و كمدی برای نگهداری وسایل مهم است.



مرحله 3 : شیك و اساسی

[تصویر:  8ss_101177647.jpg]
محل كار در گوشه است و برای زمانی كه مهمان می‌آید غیر قابل انتقال است و هركجا خانواده می‌توانند برای مهمانی گرد هم باشند و از فضای طبوع لذت ببرند. آباژور‌ها ی ایتالیایی كه در هنگام استراحت فضای اتاق را دلنواز می‌كند و پرده ای راه راه كه در تاریكی اتاق برای فیلم دیدن به كار می‌روند.



مرحله ی 3 : منظم كردن لوازم

[تصویر:  9ss_101177648.jpg]

وسایل زینتی و رنگارنگ میز تحریر این مكان را مطبوع می‌سازد. دیوار جلوی میز تحریر برای پیام‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. دو تخته چوب پنبه ای روی دیوار هستند كه در آن یادداشت‌ها، تصاویر، كاغذ‌های مهم و دیگر چیز‌ها بچسبانده می‌شود. فضای خود را با انتخاب وسایل شیك ومدرن از قبیل 3 كاسه سفیدی روی میز هست بزرگتر كنید.



مرحله 3 : ورودیه خوشامد گویی

[تصویر:  10ss_101177653.jpg]
محل ورودیه منزل باید شاد و بانشاط باشد. رنگ نارنجی كدویی به بهتر شدن در این فضا كمك می‌كند. كمدی كه در آن وسایل اعضای خانواده نگه داری می‌شود و در آن فضا‌های مكعب شكل كوچك و بزرگ وجود دارد. كه در آن‌ها كوله پشتی ، لوازم ورزشی و اسباب بازی‌های حیوانات خانگی قرار دارد.



مرحله 3 : محلی برای فیدو

[تصویر:  11ss_101177654.jpg]
حیوانات خانگی مثل سگ و گربه اسباب بازی‌ها و متعلقاتی دارند كه باید در یك مكان نگه داری شود. این فضا باید مناسب باشد و پیدا كردن این وسایل برای آن‌ها سخت نباشد.



مرحله 3 : جفت كردن پارچه‌ها

[تصویر:  12ss_101177656_57.jpg]
زمانی كه پارچه‌ها را انتخاب می‌كنید، باید به این نكته توجه داشته باشید كه آن‌ها در این اتاق باید رنگ‌های سنگین و زیبایی ایجاد كنند كه در بزرگی فضا تاثیر زیادی دارد. همچنین در انتخاب پارچه‌های گلدار ، باید گل‌های چاپ شده روی آن‌ها متناسب و متعادل باشد.



نظر نهایی !

[تصویر:  13ss_101177652.jpg]
در استراحتگاه اگر تعداد زیادی مهمان هم باشند، به‌اندازه ی كافی صندلی و جا برای نشستن وجود دارد و بالش‌های رنگارنگ روی مبل‌های فنری جلوی تلویزیون زیبایی خاصی دارد. و محل نگه داری وسایل ورزشی و سرگرمی و اسباب بازی‌ها بیرون در محل ورودی خانه قرار دارد.
تزيين خانه با رنگ های رز


[تصویر:  40942.jpg]
انتخاب رنگ‌هایی كه از رنگ شرابی الهام گرفته شده باشد برای ایجاد محیطی گرم و صمیمی و آرام بسیار قوی عمل می‌كنند
[b]تزیین خانه با رنگ‌های رز
[b]انتخاب رنگ‌هایی كه از رنگ شرابی الهام گرفته شده باشد برای ایجاد محیطی گرم و صمیمی و آرام بسیار قوی عمل می‌كنند.
[/b]

دو برگزیده
[تصویر:  1ss_DB06020046_Final08.jpg]

رنگ زرشكی سایه دار در اتاق نشیمن احساس پر طراوتی به ما می‌بخشد. رومبلی‌های بی رنگ ، رنگ بین دیوار‌ها و وسایل معتدل و با روح می‌كند. سفیدی در كنار رنگ زرشكی و همچنین رنگ‌های سفید و سیاه مكمل هنر مندانه به كار رفته اند.



آرامش بخش و غیر طبیعی
[تصویر:  2ss_AlaeaLowRes.jpg]
رنگ گوجه ای سایه دار نسبت به رنگ زرشكی سایه دار برای اتاق خواب كمتر تاثیر گذار است. تیرگی دیوار‌ها با سفیدی تخت خواب و پرده‌ها در متعادل كردن بازتابش نور در شب مناسب است.



تاریك و راحت

[تصویر:  4ss_DB06030014.jpg]
دیوار‌های باشكوه در تركیب با چوب‌های تیره محیط گرم و صمیمی را ایجاد می‌كند. طرح فرش و بالش‌های تزیینی در ایجاد یك نقشه محكم مؤثر است. رنگ روشن مبل‌های فنری از عمیق نشان دادن رنگ‌های تیره جلوگیری می‌كند و همچنین از تاریكی بیش از حد اتاق جلو گیری می‌كند.



تركیب

[تصویر:  5ss_DB06020040.jpg]
رنگ زرشكی سایه دار شاید ترسناك به نظر برسد،‌ اما ببینید كه این نهار خوری چگونه به یك نهار خوری موفق تبدیل می‌شود. انتخاب رنگ متعادل برای دیوار‌ها، سایه تاریك و رنگ بنفش كم رنگ برای تزین و روشنایی اهمیت زیادی دارد. دراین اتاق ، در بالای شومینه سایه ای روشن تری استفاده شده.



جفت كردن با بی رنگ

[تصویر:  6ss_MagesticPurple.jpg]
رنگ ارغوانی دیوار در این آشپز خانه مایل به آبی است، آن با تقابل خود با چوب محیطی گرم و صمیمی را ایجاد می‌كند.فرش پشمی در كف آشپزخانه پهن شده كه از حالت معمول خارج است. سفیدی سقف انتخاب زیركانه ای برای مردمی است كه برای تیرگی بیش از د ااق‌ها نگرانند.



حمام آرام
[تصویر:  7ss_PatchworkPlum.jpg]

رنگ ارغوانی سیر برای یك حمام سایه دار بسیار مهم است. رنگ سفید در وسایلی مثل وان حمام كاملا مشخص است و الهام گرفتن از وسایل و قالب‌های قدیمی كاملا احساس می‌شود. آینه نقره ای نیز باعث درخشان تر شدن فضا می‌شود.



انتخاب‌های شجاعانه

[تصویر:  8ss_VOC_Wine_1.jpg]
تخته‌های سفیدی كه در بالای تخت خواب مدرن آویزان شده است انتخابی شجاعانه است. تخت خواب گلدار رنگارنگ بالای دیوار كه در آن رنگ‌های زیبایی مثل نارنجی ، ارغوانی ، صورتی ، و آبی بسیار زیبا است. و به صورت كاملا زنانه و ظریف در بالای تخت خواب قرار گرفته است.



جفت كردن با چوب‌های گرم

[تصویر:  9ss_VOC_Wine_2.jpg]
این رنگ شرابی گرم و با شكوه است. و چوب را كاملا منحصر به فرد كرده و به صورتی كه به نگام دیدن زرشكی به نظر می‌آید.



لمس ردن یك ردیف

[تصویر:  10ss_DB06030018_Final08.jpg]

رنگ ارغوانی به شیك و مدرن شدن اتاق نشیمن شما كمك می‌كند. پارچه‌های كرم رنگ مبل بسیار مناسب برای مهمان‌ها است. بالش‌های تزیینی ، سایه‌های تیره رنگ و دیوار‌ها كه در كنار لوازم نقصی ایجاد نمی‌كنند. محیطی دنج و رحت را ایجاد می‌كند.
بازسازی اعجاب انگیز وسایل منزل با روشهایی بسیار ساده!


[تصویر:  40619.jpg]
آیا از وسایل منزلتان خسته شده اید؟ یا ابنکه مواقعی هست که با تغییر اسباب و اساسیه منزل تان میبینید که وسایل جدید با قدیمیها با هم ست نیستند؟ ما برای شما پیشنهاداتی داریم آیا از وسایل منزلتان خسته شده اید؟ یا ابنکه مواقعی هست که با تغییر اسباب و اساسیه منزل تان میبینید که وسایل جدید با قدیمیها با هم ست نیستند؟ ما برای شما پیشنهاداتی داریم تا خودتان بتوانید به شیک کردن وسایل منزلتان مشغول شوید.با ما همراه باشید:


[b]1-به روز کردن یک کمد ساده

قبل از تغییر
[تصویر:  7ss_100088395.jpg]

بعد از تغییر
[تصویر:  2ss_100088629.jpg]
2- به روز کردن یک کمد کهنه:
قبل از تغییر
[تصویر:  3ss_100222196.jpg]
بعد از تغییر
[تصویر:  4ss_100958106.jpg]
3-ست کردن رنگ کمد با تغییر رنگ فضای منزل قبل از تغییر

[تصویر:  5ss_100900001.jpg]
بعد از تغییر
[تصویر:  6ss_100939966.jpg]

4-تغییر کاربری یک کمد خام
قبل از تغییر
[تصویر:  1ss_100088395.jpg]
بعد از تغییر
[تصویر:  8ss_100088396.jpg]
5-استفاده بهیته از یک کمد کهنه
قبل از تغییر
[تصویر:  9ss_100910483.jpg]


بعد از تغییر
[تصویر:  10ss_100939957.jpg]
6- بازسازی کمد قبل از تغییر

[تصویر:  11ss_100088395.jpg]

بعد از تغییر
[تصویر:  12ss_100088397.jpg]
6-شیک کردن یک کمد قبل از تغییر

[تصویر:  13ss_101001943.jpg]
بعد از تغییر
[تصویر:  14ss_101030741.jpg]
7-به روز کردن کمد چوبی قبل از تغییر

[تصویر:  15ss_100362986.jpg]

بعد از تغییر
[تصویر:  16ss_100134319.jpg]
[/b][/b]
خانه‌ای قدیمی با دکوراسیونی مدرن


[تصویر:  40738.jpg]
صاحبخانه با قرار دادن مبلمانی به روز و مدرن که با رنگبندی جسورانه آمیخته شده است به این خانه قدیمی جلوه‌ای منحصربفرد داده است...
صاحبخانه با قرار دادن مبلمانی به روز و مدرن که با رنگبندی جسورانه آمیخته شده است به این خانه قدیمی جلوه ای منحصربفرد داده است.


[b]1. نمایی کلاسیک:

[تصویر:  1ss_100557203.jpg]

این خانه که نمایی با ساختار سالهای 1920 دارد، جلوه ای قدیمی و سنتی داشته و شما هرگز فکر نمی کنید که فضای آن اینچنین مدرن و بروز باشد.


2. پلکانی جادار:

[تصویر:  2ss_100557192.jpg]

در پائین پلکان قسمتهای مکعبی شکل و جود دارد که فضای عالی و بزرگی برای نمایش و انبار وسایل مختلف می‌باشد.


3. نشیمنگاهی فوق العاده:

[تصویر:  3ss_100557191.jpg]

صاحبخانه اتاق نشیمنی سنتی و قدیمی نمی خواسته است بنابراین آنها تصمیم گرفتند که فضای بزرگی را به دو قسمت برای نشیمن اختصاص دهند که فضایی عالی برای پذیرایی باشد.


4.رنگهایی جسورانه:

[تصویر:  4ss_100557187.jpg]

یک کاناپه به رنگ تمشک جنگلی با رنگ جسورانه خود فضا را جالب و زیبا ساخته است. وسایل و اسباب صاحبخانه همه دارای رنگبندی جسورانه و یکپارچه می‌باشند که ترکیبی از مبلمان و پرده و تابلوی هنری و بالشتکها می‌باشد.


5. دو مبل متفاوت:

[تصویر:  5ss_100557188.jpg]

دو صندلی مکعبی سفید دراین اتاق نشیمن با داشتن بالشتکهای منحصر بفرد خود ظاهری مجلل و ساده دارند.


6. نهار خوری نا متداول:

[تصویر:  6ss_100557189.jpg]

دیوار سیاه رنگ و یک بوفه زیبا فضای نهار خوری را متمایز و با هویت ساخته است، برای لطیف شدن فضا یک کاناپه قرمز مخملی و صندلی‌های روکش شده به فضا اضافه شده است.


7. تنوع رنگی :

[تصویر:  7ss_100557194.jpg]

مبلمان با رنگبندی خنثی در کنار وسایل و نقاشی جسورانه گذاشته شده است تا بیشتر جلوه کنند.


8. اتاق خوابی بی طرف:

[تصویر:  10ss_100557197.jpg]

صاحبخانه دکوراسیون اتاق خواب را با وسایلی با رنگبندی خنثی انتخاب کرده است. یک بالشتک بنفش شکی از رنگ در این فضای بی رنگ و آرام می‌باشد.
شما هم اگه نظری یا مظلبی درباره دکور و خانه ارایی دارید مظرح کنید.

عکس
[تصویر:  9782940373925.jpg]

 

سال 2002 | 184صفحه | ISBN: 9782940373925 | 12,6MB |[تصویر:  pdf_icon.gif]

 

دانلود کتاب


 

معرفی: کتاب “اصول طراحی داخلی” یک معرفی جامع از عناصر کلیدی طراحی داخلی و ایده‌هایی که از آنها پشتیبانی می‌کنند را ارائه می‌دهند. این کتاب، تمام روند فرآیند خلاق را از تحقیق ایده‌های اولیه تا تحقق آنها در فرم سه‌ بعدی را شرح می‌دهد. در سرتاسر متن، راهنمایی‌هایی داده شده است تا خواننده را تشویق به انطباق و آغاز روش‌های مناسب برای نیازهای پروژه‌های فردی می‌کند. این رویکرد برای این در نظر گرفته شده است تا به طراحان باور و اعتمادی بر توانایی‌ هایشان ببخشد تا از عهده پروژه‌های مختلف با چالش‌های واحدی که هرکدام به ارمغان می‌آورند، بربیایند.

 


[تصویر:  book.gif] هنگام مطالعه کتاب، طرف صحبت فقط دانشمندان هستند." ساموئل اسمایلز "