مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: «هادی گشنه» دستگير شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.




زورگير و سارق سابقه دار جنوب شرق تهران طي عمليات غافلگير کننده پليس دستگير شد، طي آن آگاهي تهران از شهروندان خواست تا شناسايي وي جهت پيگيري موضوع و يا طرح شکايت به پليس آگاهي تهران بزرگ مراجعه نمايند.
به گزارش آريا، مرد 44 ساله‌‌اي در روز 29 دي سال جاري با مراجعه به شعبه يکم دادياري دادسراي شهيد محلاتي طي شکايتي از سرقت گوشي تلفن همراه و کيف خود به روش زورگيري خبر داد.
با دستور فرخاک‌فر داديار اين شعبه، پرونده جهت شناسايي و دستگيري متهمان به پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزررگ ارجاع شد.
اين مرد 44 ساله در توضيح ماجراي سرقت به افسر پرونده گفت: ظهر روز 28 دي‌ماه در حال خروج از پارکينگ منزل بودم که در هنگام خروج از خودرو براي بستن در منزل پياده شدم که ناگهان يک نفر به طرف من آمد و در يک اقدام سريع و با تهديد چاقو گوشي تلفن همراه و کيف داخل خودرو را از من گرفت و سوار ترک يک دستگاه موتورسيکلت که از پيش منتظر وي بود از محل فرار کرد.
شاکي محتويات کيف به سرقت رفته را دسته چک، اسناد مالکيت، مدارک هويتي و مقداري وجه نقد اعلام کرد.
باتوجه به اين که مالباخته نمي‌توانست از متهم چهره‌نگاري کند و يا از طريق تصاوير مجرمان سابقه‌دار سارق اموال خود را شناسايي کند، کارآگاهان راه‌هاي ديگري را براي حل اين پرونده انتخاب کردند.
از طرف ديگر با اطلاعاتي که از يک مجرم سابقه‌دار به نام هادي 25 ساله معروف به هادي گشنه به دست آمده بود کارآگاهان مبارزه با زورگيري پايگاه ششم دريافته بودند که اين فرد سابقه‌دار پس از آخرين دستگيري خود در خردادماه که به اتهام سرقت موتورسيکلت دستگير و با رأي قضايي روانه زندان شده بود، چند ماه قبل از زندان آزاد شده و مجدداً‌ با تغيير مخفيگاه اقدام به سرقت، کيف قاپي و زورگيري از شهروندان مي‌کند.
لذا با تلاش و پيگيري هاي بسيار کارآگاهان موفق شدند مخفي‌گاه جديد وي را در تهرانپارس شناسايي کرده و با مراجعه به اين مکان معلوم شد که در روز گذشته اين متهم در تعقيب و گريز پليسي توسط يگان ديگري از نيروي انتظامي متواري شده است.
در بازرسي از اين مخفي‌گاه يک جلد سند مالکيت مسروقه کشف شد که متعلق به مالباخته 44 ساله‌اي بود که در تاريخ 28 دي‌ماه کيف و گوشي تلفن همراهش در مقابل پارکينگ منزلش سرقت شد.
با اين اطلاعات و مدارک به دست آمده، براي کارآگاهان پايگاه ششم ديگر شکي باقي نماند که اين فرد سابقه‌دار بدون عبرت از گذشته تاريک و پر از خلاف خود و دستگيري‌ها و زندان مجدداً به سرقت روي آورده است.
با مستندات جديد به دست آمده، کارآگاهان تلاش خود را براي شناسايي آخرين مخفي‌گاه هادي آغاز کردند.
در تاريخ 10 اسفند و پس از شناسايي مخفيگاه جديد اين متهم سابقه‌دار در محدوده بازار تهران، کارآگاهان با تحت نظر قرار دادن اين محل، در همان روز وي را در يک عمليات غافلگيرانه در سه راه امين حضور دستگير کردند.
متهم با توجه به مدارکي که از مخفي‌گاه قبلي‌اش در تهرانپارس و شناسايي وي توسط چند مالباخته زورگيري و کيف‌قاپي، اعتراف کرد که وي به همراه همدستش اقدام به سرقت کيف‌قاپي و زورگيري در سطح جنوب شرق تهران مي‌کردند و پس از سرقت وجه نقد، طلا و غيره را بين خود تقسيم کرده و اسناد و مدارک را به تعدادي از خريداران اموال مسروقه مي‌فروختند. اين خريداران اموال مسروقه نيز که خود افراد جاعل و کلاهبردار بوده با جعل اسناد، مدارک هويتي و چک‌ها اقدام به کلاهبرداري از شهروندان مي‌کردند.
با اعترافات هادي کارآگاهان تعداد ديگري از متهان و همدستان وي را يکي پس از ديگري شناسايي و دستگير کردند که با توجه به دستگيري‌هاي اخير اين افراد‌، تحقيقات اوليه در مورد آنان با جديّت ادامه دارد.
سرهنگ کارآگاه محمد اشراقي رئيس پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ در تشريح اين خبر گفت: متهم مجرد، بيکار و داراي اعتياد شديد به مواد مخدر از نوع شيشه است که انگيزه سرقت‌هاي خود را در مرحله اول تأمين هزينه اعتيادش اعلام کرده است.
وي ادامه داد: قاضي پرونده با انتشار بدون پوشش تصوير متهم در جرائد موافقت کرده لذا از شهرونداني که در ماه‌هاي اخير از آنان به شيوه زورگيري و يا کيف قاپي و غيره سرقت شده است دعوت مي‌شود جهت پيگيري موضوع و يا طرح شکايت به پايگاه ششم پليس آگاهي تهران بزرگ واقع در بزگراه شهيد محلاتي – خيابان نبرد شمالي مراجعه کنند
اقای گشنه نگران نباشید طی چند روزه دیگه ازاد می شوید و در ایام عید هم به شغل خود ادامه می دید .
واقعا Atamalek (25)
نگفته بودی با لاریجانی فامیل هستی یا که تو دادگاه پارتی داری؟Atamalek (3)هان ناقلا