مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: ترویج اسلام هراسی در رمان ترور مقدس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
فرانک میلر در رمان جدید خود با عنوان ترور مقدس جامعه اسلامی را هدف گرفته و طی آن دیدگاه‌های اسلام هراسانه خود را ارائه کرده است.


[تصویر:  144940265_PhotoA.jpg]
رمان ترور مقدس

پایگاه خبری “نشنال” در گزارشی نوشت: رمان مصور جدید “فرانک میلر” به نام “ترور مقدس″ هیچ ظرافت و دقت خاصی ندارد. این کتاب با این نقل قول آغاز می‌شود: “اگر کافری دیدی، او را بکش”. میلر معتقد است این نقل قول پیامبر است. از اینجاست که وطن پرستی متعصبانه، خشونت و “اسلام هراسی” شدت می‌گیرد.

ترویج اسلام هراسی در تمامی آثار میلر
میلر با جنجال چندان بیگانه نیست. داستان‌های وی که دربرگیرنده سریال‌های کوتاه و مشهور “بتمن”، “بازگشت شوالیه سیاه” و داستان‌های مصوری چون “شهر گناه” و “۳۰۰″ که به فیلم تبدیل شد معمولا به بخش تاریک جامعه پرداخته‌اند که همه رمان‌هایش با تفاوت‌های جزئی همگی دارای محتوایی یکسان هستند. در اصل مانند داستان بتمن بعد از حملات ۱۱ سپتامبر در آمریکا، “فیکسر” و “ناتالی” قهرمانان این داستان به نیروهایی که عازم خنثی کردن طرح‌های القاعده هستند، ملحق می‌شود.

مسلمانان رمان جدید میلر را شرم آور دانستند
برخی از مردم معتقدند که این اثر تنها انعکاس نگرانی عمومی در صنعت سرگرمی آمریکا است. “نیهاد عواد”، مدیر اجرائی شورای روابط آمریکایی-اسلامی، که یک گروه مبتنی بر حقوق مدنی مسلمانان در واشنگتن است، می‌گوید: «ما شاهد صنعت رو به رشد اطلاعات همراه با ترس و وحشت هستیم و این کار نیز اوج آن است و متاسفانه در این میان اسلام‌هراسی شیوع پیدا کرده است.»
وی این اثر را شرم آور توصیف کرد و گفت: «مسلما، جمع بستن اعراب و مسلمانان با تروریست‌ها از سوی میلر تصویری نامناسب از مسلمانان را در کتاب ترور مقدس نشان می‌دهد.»

ترویج اهانت‌ها به مسلمانان بعد از حملات ۱۱ سپتامبر
“جک شاهین”، استاد ارتباطات جمعی در دانشگاه ایلینوی جنوبی گفت: «این جمع بندی بعد از حملات ۱۱ سپتامبر در رسانه‌ها رایج شده است و کتاب ترور مقدس توجه گروه‌های حقوق بشر را با استفاده از کمدی‌هایش در صنعت سرگرمی آمریکایی به خود جلب می‌کند.»
“فیکسر” قهرمان این رمان بعد از صحنه مبارزه اولیه به تروریست دستگیر شده می‌گوید: خب محمد، ببخش از اینکه حدس زدم نامت چیست؛ باید بپذیری که احتمالش زیاد است که نامت محمد باشد. سپس “فیکسر” آن مرد را قبل از اینکه کمربند انفجاری وی را منفجر کند، شکنجه می‌کند.
منبع: فارس
[تصویر:  ir?d=yIl2AUoC8zA]

http://ahlulbasar.ir/thread3345.html