مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: بچه‌ها سنجد را دوست دارند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[تصویر:  100843776884.jpg]
نگار استخر، هنرمندي است كه بيش از 7 سال همراه عروسك سنجد كنار بچه‌ها بود و امروز بيشترين محبوبيتش به خاطر جذابيت سنجد است. اين هنرمند پس از سال‌ها دوري از سنجد، دوباره با او همراه شده تا با انرژي مضاعفي در خدمت بچه‌ها باشد.او علاوه بر عروسك‌گرداني، صداپيشگي اين عروسك را هم عهده‌‌دار بود و اينها بجز كار اجراي اوست. به مناسبت برگشت دوباره سنجد با وي گفت‌وگويي انجام داده‌ايم.
چه چيزي باعث بازگشت سنجد شد؟
از مدت‌ها پيش دوست داشتم كه دوباره با سنجد كار كنم، اما بنا به دلايلي نشد تا اين كه مديريت جديد شبكه 2 تصميم گرفت عروسك‌هاي قديمي دوباره به تلويزيون برگردند، به همين دليل كلاه‌قرمزي در ايام نوروز دوباره آمد و بعد سنجد هم براي ديدار با بچه‌ها، به آنها پيوست.
فكر مي‌كنيد سنجد مي‌تواند محبوبيتش را همانند گذشته تكرار كند؟
به خاطر همين شك و ترديدها بود كه در اين سال‌ها با سنجد كار نكردم، چون بچه‌هاي امروز خواسته‌ها و نگاهشان متفاوت است، با اين حال من انرژي جديدي را در خودم احساس كردم كه شايد در سال‌هاي گذشته از آن دور بودم و با اين انرژي سعي مي‌كنم هم بچه‌‌هاي ديروز و هم امروز با سنجد برخورد خوبي داشته باشند.
سنجد چه ويژگي‌اي داشت كه توانست با ابتدايي‌ترين شكل ممكن 7 سال براي بچه‌ها جذاب باشد و هنوز هم مورد استقبال قرار گيرد؟
سنجد اولين عروسكي بود كه از استوديو بيرون آمد و از مخفي شدن پشت ميز استوديو فاصله گرفت تا در بين بچه‌ها باشد و بچه‌ها هم مي‌توانستند سنجد خبرنگار را لمس كنند و مهم‌تر از همه اين كه اين بار صداپيشه و مجري و عروسك با هم بودند و بچه‌ها همه چيز را با هم مي‌ديدند. احساس مي كنم بچه ها سنجد را دوست دارند.
فكر مي‌كنيد اين بار سنجد چند سال با بچه‌ها همراه باشد؟
ما تصميم داريم تا موضوعات مختلفي را در برنامه با حال و هواي روز ارائه كنيم، اين‌كه تا چه زماني اين برنامه ادامه داشته باشد، فعلا مشخص نيست. سنجد گزارشگري است كه در سال‌هاي گذشته هم خوب عمل كرده؛ اما به شكل نيمه‌تمام برنامه‌اش قطع شد. اميدوارم در سري جديد، پايان بهتري داشته باشد.
چرا سنجد را دوست داريد؟
چون سنجد بخشي از وجود من است كه با وجود او مي‌توانم حرفم را بهتر به بچه‌ها بزنم.
انرژي مضاعف امروز شما به خاطر وجود دخترتان است؟

بارها گفته‌ام كه من با نارگل در حال بزرگ شدنم و در حال ياد گرفتن هستم ،سعي مي‌كنم از ديدگاه دخترم به بچه‌ها نگاه كنم و امروز از ديدگاه نارگل به دنيا نگاه مي‌كنم و سنجد را هم به همين شيوه توليد مي‌كنم.