مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: مجیک موس یا سایر موس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اگر با محصولات اپل کار کرده باشید، می دانید که یکی از بزرگترین مزیت های این محصولات کیفیت بالای آنها، سازگاری با سایر محصولات اپل و سیستم عامل iOS است. یکی از این سخت افزارهای بسیار قدرتمند و جذاب Apple Mouse یا Apple's Magic Mouse 2 است که دارای ویژگی های بسیاری است.
ارزیابی موش های دیگر
در ماوس های ارزان قیمت و برندهای مختلف مدل شارژی آن در بازار موجود نیست و فقط باید از باتری استفاده کرد که البته مصرف باتری زیادی دارد و برای محیط زیست خوب نیست.
قابلیت شارژ چندباره مجیک موس یکی از مواردی است که این محصول را از سایر موس ها و حتی نسخه قبلی آن متمایز می کند. البته اپل ماوس ویژگی های دیگری نیز دارد که همگی در محصولات اپل به خوبی کار می کنند.

ظاهر محصول
در قسمت پایین موس مک بوک اپل یا مجیک موس 2 پورت لایتنینگ وجود دارد که برای شارژ این محصول استفاده می شود و در قسمت بالایی کلیدی تعبیه شده که برای روشن و خاموش کردن موس اپل استفاده می شود.
Magic Mouse 2 در دو رنگ سفید و مشکی عرضه می شود که به غیر از رنگ تفاوت دیگری بین این دو وجود ندارد. سطح این ماوس بسیار شفاف و براق است که لمس آن را برای کاربران آسان می کند.
داخل جعبه موس اپل یک کابل USB به لایتنینگ برای شارژ دستگاه تعبیه شده است.
باید در نظر داشت که وقتی ماوس جادویی اپل در حال شارژ است نمی‌توانیم از آن استفاده کنیم، اما وقتی 1 ساعت کاملاً شارژ شود، یک روز کامل شارژ را نگه می‌دارد.

کل صفحه ماوس اپل قابلیت اسکرول را دارد و اگر با انگشت اشاره روی سمت چپ این ماوس کلیک کنید، کلیک چپ محسوب می شود و اگر با انگشت روی سمت راست این ماوس کلیک کنید، کلیک راست در نظر گرفته می شود. این یک فناوری جالب و متفاوت در طراحی ماوس است که تنها از اپل می توان انتظار داشت.
برای اطلاع از قیمت و خرید موس سرفیس به فروشگاه پارسان می مراجعه کنید
با ماوس اپل چه کاری می توانید انجام دهید؟
کل صفحه نمایش موس اپل یک تاچ پد است و می توانید کارهای مختلفی را با آن انجام دهید.
هنگامی که ماوس اپل را به مک بوک متصل می کنید، می توانید تنظیمات مورد نظر و میزان شارژ باتری را در قسمت تنظیمات مشاهده کنید.
در پنجره تنظیمات مک بوک می توانید "Tracking Speed" را تنظیم کنید که در واقع سرعت حرکت ماوس را در صورت تمایل تغییر می دهد.
علاوه بر این، هنگامی که با یک انگشت روی Magic Mouse 2 به بالا یا پایین حرکت می کنید، صفحه نمایش اسکرول می شود.
امکان بعدی امکان کلیک راست است که می توانید آن را فعال کنید و در صورت کلیک راست کلیک راست محسوب می شود. به این امکان "کلیک ثانویه" نیز گفته می شود.
"زوم هوشمند" یکی دیگر از ویژگی های عالی این محصول فوق العاده است: وقتی با انگشت دوبار کلیک می کنیم، "زوم" می شود و قسمت مورد نیاز کاربر بزرگتر می شود.
می توانید با لمس موس اپل به سمت راست و چپ به جلو و عقب بروید و صفحات را قبل و بعد حرکت دهید. البته این مورد در Safari "Browser" به خوبی کار می کند.
اگر با دو انگشت آن را بکشید، می‌توانید بین برنامه‌های مختلف جابه‌جا شوید، درست مانند کاری که «Toch Pad» انجام می‌دهد. در واقع می توان گفت که این ماوس جادویی از این جهت جادویی و جادویی است که هم ماوس است و هم تاچ پد.

برای اطلاع بیشتر از کیبورد اپل روی لینک کلیک کنید
https://parsanme.com/store/apple-keyboard
 

ویژگی بعدی آن دو ضربه زدن با دو انگشت است که شما را به "کنترل ماموریت" آی مک و مک بوک می برد. در واقع کاربر هم موس و هم تاچ پد لپ تاپ را با دست راست خود دارد و نیازی به استفاده همزمان از این دو نیست.
با وجود این ویژگی‌ها در بسیاری از برنامه‌ها مانند ویرایش فیلم در نرم‌افزار «Pro» «Premiere»، در بخش «Timeline» می‌توانید به راحتی با لمس ماوس جادویی حرکت کرده و اسکرول کنید.
هنگامی که ماوس اپل را خیلی سریع و سریع به سمت راست و چپ تکان دهید، نشانگر ماوس بسیار بزرگ به نظر می رسد.
هیجان انگیزترین ویژگی این دو محصول جذاب، ماوس جادویی اپل و حتی صفحه کلید جادویی اپل می تواند به گوشی های آیفون متصل شود، این ویژگی به افرادی که در شبکه های اجتماعی مشغول هستند و ساعات زیادی را صرف انجام کارهای خود در برنامه های مختلف می کنند کمک می کند. تماس بگیرید و یا یک متن را روی تلفن تایپ کنند، در این صورت آنها می توانند کار خود را راحت تر انجام دهند.