مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: پیشگوئی سید سجادی مبنی بر ترور بشاراسد و عبدالله دوم پادشاه اردن
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.

متین

بسم الله الرحمن الرحیم:

بنا به پیشگوئی سید سجادی بشاراسد رئیس جمهور سوریه و عبدالله دوم پادشاه اردن ترور می شوند!

سید سجادی کیست ؟ وچگونه فردی بود؟
آنانکه منکر وجود افراد صالحی که زندگی متفاوت با دیگران دارند.واحیانا دارای کراماتی هستند کاری نداریم .بلکه خطاب ما به کسانی است که اعتقاد دارند که در این دنیای پر رمز و راز افراد هم هستند که زندگی شان رمز آلود است وضمن صالح بودن .دارای کرامتی هستند یا ارتباطاطی با ائمه علیه السلام مخصوصا با ولیعصر (عج) دارند .میباشد.
در نوشتجات وکتابهای قدیم وجدید از وجود چنین افراد بکرات یاد شده.واین گونه افراد در تمام عصار حتی در همین زمان خودمان نیز وجود دارند اما اینگونه افراد معمولا در گم نامی و بدور از جنجال آفرینی زندگی می کنند (البته افرادی هم هستند که از اعتماد مردم سوء استفاده میکنندو برای خود دکان باز میکنند. آنها حسابشان جداست)
یکی از افراد صالح که افتخار آشنائی حدود ده ساله با ایشان داشتم و اخیرا در حدود 90 سالگی و دو ماه پیش به رحمت الهی پیوست سید سجادی نامی بود.وی از نعمت سواد بی بهره بودند. ودر روستائی در حدود پنج کیلومتری شاهان گرم آب از توابع فریمان خراسان رضوی زندگی می کرد .این روستا فقط چهار خانوار داشت .سید وسه فرزندش اهالی این روستا را تشکیل می دادند.در این روستای چهار نفره چشمه کوچک آبی وجود داشت .که به همین خاطر اسم روستا را چشمه علی گذاشته بودند.و تنها وسیله فنی در این محل یک دستگاه موتور برق کوچکی بود که گفته می شد توسط دولت اهداء شده بود.قبل از اینکه به شرح حال این مرد خدا بپردازم .تعداد افرادی که به این روستا رفت آمد داشتند اشاره می کنم البته لازم به توضیح است عرض کنم تعداد کسانی که نام می برم خود حقیریا آنان را دیده ام یا عکس ایشان را که در همان روستا گرفته اند مشاهده کرده ام ویا از خود سید شنیده ام و یا حداکثر از یک واسطه مثل فرزندان سید یا افرادی که حقیر به آن روستا رفت وآمد داشتند شنیده ام:دو تا عکس که در همان روستا وبا سید گرفته بودند ومشاهده کرده ام یکی عکس شهید چمران ودیگری مربوط به مرحوم بهلول گنابادی است.وچندین بار مسافرینی از اصفهان .شیراز .اهواز تهران .مشهد ودیگر شهرها را دراین روستای چهار نفره را ملاقات کرده ام که به زیارت سید مشرف شده بودند.و اما از خود سید شنیده ام.که می فرمود.در زمان حیات رهبرکبیر انقلاب نمایندگانی ازسوی ایشان به دیدار سید می آمده اند وهمچنین از بیت رهبری نیزکسانی با سید دیدارداشته اند.(لازم بتوضیح است فیلمی در این مورد که با سید مصاحبه کرده ام موجود است).
این شمه ای بود از کسانی که به دیدار سید می رفته اند.
و اما شیوه زندگی سید:
خود سید میفرمود حدود پنجاه سال پیش در روستائی در نزدیکی تربت جام ساکن وزندگی میکردم .و به ائمه علیه السلام علاقه وافری داشتم و همیشه از عوان نوجوانی در روضه خوانی ها شرکت می کردم.تا اینکه شبی در عالم رویاء به من دستور داده شد که باید هجرت کنم ودر این محل (روستای چشمه علی)که در آنزمان فقط چشمه کوچکی وجود داشت ساکن شوم.لذا به این محل آمدم و خانه ای ساختم و در اینجا ساکن شدم.و اتاقی که حدود 4در 6 متروسعت داشت به عنوان مسجد ساخته وتمام ایام شهادتها و ولادتها ومحرم وصفر وماه مبارک رمضان را دراین مسجد روضه خوانی راه می انداخت .ومیهمانهای این روضه خوانی مردم روستاهای اطراف وگاهی از شهرهای دورتشکیل می شد.
درآمد سید از کشت وکاری که از آب چشمه به عمل می آورد.تامین می شد.ضمنا تعدادی گوسفند ومرغ نیز نگهداری می کرد که بیشتر آنها صرف میهمانان می شد.لازم به توضیح است که اقدام بارز سید همین بوده که تمام ایام چه شهادت وچه ولادت را آنهم درروستائی که فقط چهار خانوار بوده اند.روضه خوانی داشته.
در مصاحبه ای که با پسر ارشد سیدکه بیش از 60سال سن دارد. داشتم وی اظهار می داشت.تا کنون دو مرحله بدلیل اینکه در ایام محرم سید پولی برای برگذاری روضه نداشت(البته قبل از انقلاب) مرا به خان روستای مجاور فروخته و از او مبلغ هزینه روضه خوانی را دریافت میکرد. ولی روضه خوانی را تعطیل نمیکرد.نحوه فروش فرزندش چنین بوده که قرارمیشده در مقابل مبلغی که از خان دریافت می کرده مدت زمانی پسرش را در اختیار خان می گذاشته و خان از او کار میکشیده.
کرامات سید:
بنقل از خود سید وبه تائید فرزندان وهمسر جوان او(سید)و بدون واسطه شنیدم که ایشان می فرمود.کسانیکه مشکلی یا حاجتی داشتند مراجعه میکردند وحاجت یا مشکل خود را مطرح مینمودند وسید اظهار میداشت شب بنده می خوابیدم . ودر خواب راه حل مشکل یا حاجت طرف رادر یافت میکردم وبه آنها میگفتم.همسر جوان سید نقل میکرد که هرزمان سید به زیارت امام رضا(ع) مشرف می شود حضرت را ملاقات میکند.و یکی دیگر از ادعاهای سید این بود که هر زمان بخوهد اتفاق ناگواری برای کشورمان رخ دهد من چند روز قبل متوجه می شوم و اظهار می داشت مثلا زلزله رودبار وزلزله طبس وزلزله بم و ...متوجه شدم و به مسئولینی اطلاع دادم. وهمچنین یکی از همکارانم که او نیز با سید رفت وآمد داشت تقریبا ده سال پیش بنقل از سید می گفت بشار اسد رئیس جمهور سوریه (البته لازم به توضیح است که در آن زمان هنوز حافظ اسد پدر بشار اسد رئیس جمهور سوریه بود) و عبدالله دوم پادشاه اردن ترور می شوند و در پی آن جنگ جهانی سوم شروع خواهد شد.حقیقت این است که در دو هفته نامه بصیرت دفاع چاپ یکشنبه 19آذر1391شماره54 نوشته شده (افشای توافقات محرمانه قطر ورژیم صهیونیستی مبنی برترور بشار اسد)
وقتی این نوشته را خواندم یادم آمد که بیش از ده سال پیش مرحوم سید سجادی این پیشگوئی را کرده بود.لذا تصمیم گرفتم تا ضمن معرفی آن مرد خدا پیشگوئی او را نیز به اطلاع دوستان برسانم. عین نوشته دوهفته نامه بصیرت دفاع در زیررا مشاهده فرمائید:

به دنبال ناکامی های پیاپی عربستان وقطر در به پائین کشاندن دولت سوریه اینبار قطری ها در اقدامی تروریستی به سراغ جوخه های ترور صهیونیست رفته ودرخواست تروربشار اسد را نموده اند.بنا بر اخبارمنتشرشده در منابع لبنانی در نشست مشترک مقامات امنیتی قطر با دستگاه اطلاعاتی اسرائیل توافقاتی درخصوص ترور بشاراسد به دست نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی گرفته است.و دستگاه اطلاعاتی اردن صدها گذرنامه و کارت های هویت برای تروریست ها صادر کرده است تا از این طریق آنان رابرای انجام عملیات خرابکارانه علیه نظام به سوریه اعزام کند!
اگر توجه فرمائید دو بار در بالا از کلمه همسر جوان سید استفاده کرده ام.زیرا آن دلیل دارد. توجه فرمائید.
سید در سن حدود هشتاد سالگی همسر اول خود را ازداده بود.همسر جوان سید که خود نقل میکرد و بدون واسطه از خود ایشان شنیده ام می گفت حدود ده دوازده سال پیش وصف سید را شنیدم .چون حاجتی داشتم از کرج به زیارت سید در روستای چشمه علی به همراه خواهرم آمدیم.حاجت خود را گرفته وبه کرج برگشتیم. بعد از چند سال شب در خواب دیدم در یک مجلس زنانه که بیش از هزار نفر حضور داشتند.من در وسط جمعیت نشسته ام که آقا امام رضا علیه السلام وارد مجلس شدند وبر بالای سر من آمدند وروسری سبزی به سر من انداخته و فرمودند تو باید به روستای چشمه علی بروی و به همسری سید در آیی .وی اظهار داشت من خوابم را به خواهرم گفتم. و تصمیم گرفتیم به روستای سید آمده وقضیه ی خواب را به سید بگوئیم تا از تعبیر خواب مطلع گردیم. می گفت از کرج حرکت کرده وبه روستای چشمه علی آمدیم وقتی به آنجا رسیدیم سید حضور نداشت و به مسافرت(ظاهرا کربلا سفر کرده بوده بنده محل مسافرت را فراموش کرده ام) رفته بود. در آنجا مطلع شدیم که یکسال قبل همسر اول سید به رحمت ایزدی رفته .در روستا ماندیم تا سید بعد از یکماه از مسافرت باز گشت. موضوع را با ایشان در میان گذاشتیم اما سید نپذیرفت و در جواب فرمود شما بجای نوه من هستید .من هشتاد سال عمر دارم درحالیکه شما زیرسی سال هستید. اما چون امام دستور فرموده بودند .ما اصرار کردیم تا اینکه بلاخره سید راضی شد ومرا به عقد خود وخواهرم را به عقد پسردوم اش در آورد.وحالا چند سالی است که با سید زندگی می کنم.
بنده باشنیدن این مطلب از همسر فرزند اول سید سوال کردم .با اینکه این دو خواهرشهری هستند آیا زندگی در این روستای دور افتاده برایشان سخت نیست.او به تعریف و تمجید از آنان پرداخت و اظهار داشت نه تنها زندگی برایشان سخت نیست بلکه همانند ما که بچه روستا هستیم حتی بیشتر وبهتر از ما کار میکنند وزحمت میکشند حتی گندم وجو درو میکنند به گوسفندان رسیدگی میکنند واز همه مهمتر اینکه به شکل بسیار شایسته از سید پرستاری می نمایند.شایسته است عرض کنم.
وقتی خداوند به کسی عزت بدهد هیچ کس نمی تواند جلو دار باشد.و کسی که لیاقت عزیز شدن در نزد خداوند پیدا کند فرقی نمی کند که با سواد باشد یا بی سواد.روستائی باشد یا شهری.
ومن ا...التوفیق 1391/11/11نوشته متین
به جرات می توان گفت از متون بسیار شیوا در این زمینه ست
اما سوال

منابع ذکر شد چقدر قابل اتکا هستند ؟
منبعی برای اثبات پیشگویی های قبلی وی وجود داشته؟
صرفا نمی توان گفت که وی کلی پویی کرده و هر حرکتی را می توان به این پیشگویی نسبت داد

متین

سلام دوستان:
واما پاسخ به سوال آقا احسان.

آقا احسان لطفا به مورد در متن توجه فرمائید.1-اولا عرض کردم خودم به روستای مورد بحث رفته ام ودر آنجا عکس ها و افرادی که از شهرستانهای دور ونزدیک به دیدن سید می آمدند دیده ام و با آنان صحبت کرده اه 2- خودم باسید مصاحبه کرده اه و فیلم دو ساعته مصاحبه با ایشان را دارم وتقریبا هر چه را که از دیگران شنیده بودم از خود ایشان سوال کرده ام . فکر نمی کنم پیر مرد 85 ساله با توجه به مستندات موجود ایشان دوروغ گفته باشند
3-عرض کردم افرادی در زمان حیات حضرت امام از دفتر ایشان به دیدن سید می آمدند و از دفتر مقام معظم رهبری نیز و علمائی از تهران و شهرستان های دور و نزدیک به دیدن سید می آمدند.
4- راویان یا فرزندان سید هستند یا همسر و عروس سید.و در حال حاضر هم همسر و دوستان سید در حال جمع آوری زندگینامه و خاطرات سید هستند.
5- وقتی شخصیتهایی مثل شهید چمران یا مرحوم بهلول به روستای چهار نفره رفت وآمد داشته اند حتما سید را قبول داشته اند.
7- با عرض پوزش چون الآن فرصت توضیح بیشتر ندارم شما یکبار دیگر موضوع را بخوانید اگر قانع نشدید دلایل بیشتری را ارائه خواهم داد.
8- ضمنا منظورم این نبود که پیشگوئی سید درست یا غلط است. عرض کردم وقتی توافق قطریها با رژیم اسرائیل در رابطه با ترور بشار اسد را دیدم یادم آمد که چندسال پیش سید این پیشگوئی را کرده واین بهانه هی بود برای معرفی سید حال اگر در آینده ترور اتفاق افتاد بعد در در این مورد بحث خواهیم کرد.
برای تعجیل در فرج وسلامتی امام مهدی(عج) صلوات
ضمن عرض سلام خدمت حاج آقا متین پور
انشاء الله عباداتتان مقبول و ایام هم بر شما مبارک
اما درباره موضوع مورد بحث باید عرض کنم که در دوران بعد غیبت بارها و به کرّات شنیدیم و گفتند که انسان هایی با ضمیری صاف و پاک در گذشته بوده و هستند که خداوند متعال یک سری عنایاتی خاص به این بندگان خود داشته و دارد.
اما همه اینها مشابه نیستند.
مثلا آن پیرمرد چکنه ای که آرزوی زیارت خانه خدا را دارد ٰ تاجری از طرف امام زمان(عج) در عالم خواب مامور می شود تا این پیرمرد روستایی را پیدا کند و او را به همراه خود به حج ببرید.
یا مشهدی ملا کاظم سارقی که قبر ایشان در قم می باشد در یک شب خداوند متعال به ایشان عنایت کرده و این مرد با خدا حافظ کل قرآن می شود که مورد عنایت مراجع تقلید از جمله آیت الله بهجت و آیت الله مرعشی نجفی و آیت الله میرزا جواد تبریزی و دیگر علما که رضوان خدا بر آنها بادٰ قرار می گیرد.
بله جناب آقا احسان داشتیم و داریم انسانهای مومن و صادقی که مورد توجه اولیاء الله و خداوند متعال قرار گرفتند و بعید نیست که چنین افرادی چنین حدسیاتی داشته باشند که به واقعیت بپیوندد.
اما کلام آخر : دوستان آن چیزی که در این چند سال طلبگی از مکتب قرآن و اهلبیت دستگیرم شده این است که دنیا محل ساختن و رفتن استٰ یکی منزل و یکی ویلا و یکی ماشین و یکی استخر و یکی مسجد و یکی مدرسه و یکی محله ای را و یکی شهری را ویکی کشور را و یکی هم مثل امام خمینی جامعه بشری را ، و امام خمینی تا خود سازی نکرد به فکر اصلاح دیگران و جامعه نیفتاد. ما کجا را درست کردیم یا میکنیم.

چه خوب مولانا سرود:

روزها فکر من اینست و همه شب سخنم

که چرا غافل از احوال دل خویشتنم

از کجا آمده ام، آمدنم بهر چه بود؟

به کجا می روم؟ آخر ننمایی وطنم

مانده ام سخت عجب، کز چه سبب ساخت مرا

یا چه بوده است مراد وی ازین ساختنم

جان که از عالم علوی است، یقین می دانم

رخت خود باز برآنم که همانجا فکنم

مرغ باغ ملکوتم، نیم از عالم خاک

دو سه روزی قفسی ساخته اند از بدنم

ای خوش آنروز که پرواز کنم تا بر دوست

به هوای سر کویش، پر و بالی بزنم

کیست در گوش که او می شنود آوازم؟

یا کدامست سخن می نهد اندر دهنم؟

کیست در دیده که از دیده برون می نگرد؟

یا چه جان است، نگویی، که منش پیرهنم؟

تا به تحقیق مرا منزل و ره ننمایی

یک دم آرام نگیرم، نفسی دم نزنم

می وصلم بچشان، تا در زندان ابد

از سرعربده مستانه به هم در شکنم

من به خود نامدم اینجا، که به خود باز روم

آنکه آورد مرا، باز برد در وطنم

تو مپندار که من شعر به خود می گویم

تا که هشیارم و بیدار، یکی دم نزنم

شمس تبریز، اگر روی به من بنمایی

والله این قالب مردار، به هم در شکنم

التماس دعا


متین

سلام بر دوستان

ضمن تشکر از حاج آقا محمدی پور انشاالله ایام بر همگان مبارک باشد.

بنده فکر میکنم اگر چنین افرادی مثل سید سجادی به دیگران مخصوصا جوانان عزیز معرفی شوند باعث دلگرمی ومحرکه خوبی برای بعضی ها خواهد بود.

بنده در نجف اشرف به زیارت مرجع شیعیان حضرت آیت الله سیستانی شرف یاب شدم .ایشان در بیانات مبسوطی تکلیف فرمودند با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان هر کس در حد توان خود به جوانان کمک کنید .اگر می توانید سرگرمی برای ایشان ایجاد کنید. تا کمتر در دام دشمنان گرفتار شوند . ما هم همینقدر از دستمان بر میآید. ولی یک قول به همه عزیزان می دهم که حداکثر تلاشم را بکنم .تا آنچه می نویسم مستند و از افراد صالح باشد نه از افرادی که دکان دار هستند و از اعتماد دیگران سوء استفاده میکنند.

برای سلامتی امام زمان (عج) و تعجیل فرج اش صلوات.