مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: به نظرتون بودجه ی بخش فرهنگی کمه یا زیاده ؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
از نظر من فرهنگ و فرهنگ سازی خیلی مهمه و و فرهنگ سازیه درست هست که باعث پیشرفت یه کشور میشه .شنیدم میگن که به جای صرف وقت و بودجه تو بعضی پروژه های کم بازده بهتره رو فرهنگ و مسائل مربوط بهش سرمایه گذاری کرد . بهتره ؟ یا نه ؟
البته فکر کنم برای فرهنگ سازی درست و هدفمند خودمون هم باید دست به کار شیم و از خودسازی شروع کنیم .
حالا به نظرتون بودجه ی این بخش رو بیشتر کنن و افراد متخصص و کاردان رو تو این بخش به کار بگیرن باعث پیشرفت میشه یا نه ؟

[تصویر:  32831597455567776795.jpg]
مبلغ بودجه اگه کمه یا زیاد ،درست سرمایه گذاری نشده
مثلا شهر های مقل شهر ما که فرهنگسرای درستی نداره یا نرخ مطالعه مردم که افتضاحه حالا از قیمت کاغد بگذریم که واقعا مطالعه رو سخت کرده


ساده بگم تبلیغات درستی نداریم حالا هر چقدر هم درست سرمایه گذاری بشه ، تا اطلاع رسانی نشه فایده نداره

من فقط فقط وجه فرهنگی و کتابی قضیه رو گفتم
سلام به شما همشهریان گزامی
به نظر حقیر بودجه فرهنگی کشور خیلی زیاد هست ، تقسیم کشوری هم خوب هست اما مشکل در چگونگی مصرف بودجه از طرف مجریان می باشد.
شما اگر نیم نگاهی به برنامه های فرهنگی بکنید خواهید دید که پول را جایی خرج می کنند که هیچ تاثیری در روند زندگی و تربیت فرزندان ندارد و این در حالی است که در شهرستان جشنهایی گرفته می شود که همراه با گناه می باشد و درباره برنامه های مذهبی ، مثلا مراسم تعزیه آق قلعه که الحمدلله امثال تعطیل شد هر سال مبلغ حدود 7 میلیون تومان به چند نفر معلوم الحال که از شهرستانهای دیگر می آیند داده می شود و این در حالی است که بهترین تعزیه خوانها را در شهرستان داریم که با اخلاص هم این برنامه را به نحو احسن انجام می دهند.
یا جشنواره قرآنی که سال پیش برگزار شد و از این شهرستان به این بزرگی فقط 8 نفر در مسابقات قرائت شرکت کرده بودند که 6 نفر از این عزیزان در حد مبتدی قرآن تلاوت می کردند و این برای فرهنگ شهرستان ما یک ضایعه هست و یا شورای شهر و شهرداری که بیا و ببین که رنگ رخصار نشان می دهد از سرّ وجود و از این موارد بسیار زیاد هست که شما هم خبر دارید .
جمله آخر اینکه من هم موافق با جناب
somaye92
هستم و باید از خودمان شروع کنیم و درباره شهرستانمان خودمان باید دست به کار شویم.
التماس دعا:atamalek (17):
برادر بزرگوار جناب حجت ا... محمدی پور امثال شما علما گروه مرجع ما مردم و جوانان این مرز و بوم هستند. این که می فرمایید بیا و ببین و رنگ و رخصاره فلان و فلان ... باید در پیش گاه خدا جوابگو باشید البته شما می توانید ضعف های زیادی که در شورا وشهرداری وجود دارد به درستی و منطقی بیان کنید