مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: مینی دوربین دام برای داخل خودرو :
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
شرکت الکترونیکی EverFocus    مینی دوربین دام IR  ضد خرابکاری سیار 600 TVL EMD 332 را عرضه می کند . این دوربین برای نظارت ویدیویی سیار در تاکسی ، ماشین های پلیس ، صندوق های ترانزیت ها و خودروهایی که نظارت پنهان در یک مکان محدود را دنبال می کنند طراحی شده است .
چون EMD 332 با یک لنز Pinhole در حد سوزن 4/3 میلی متری توکار ساخته شده است ، یک دام سیار کوچک است که کیفیت تصویر با رزولوشن بالای 600 TVL با سنسور 3/1 اینچی سونی HDA DDC II ارائه می کند . اندازه مینی 48X43mm /9 ،1»7 ،1X » این محصول را قادر می سازد که مینی دوربین سیار کار آمدی باشد . Ever Focus می خواست که دوربین های کوچک تری برای کاربران سیار بسازد چون فضا در ماشین های اقتصادی در مقایسه با اتوبوس ها محدود شده است . اندازه EMD 332 نیازهای مشتریانی را برآورد می کند که ماشین های اقتصادی ، خودرو سواری دارای دو صندلی عقب و جلو ،
(sedan) ون و ماشین های تجملی کوچک می رانند . چون دوربین مجهز به یک ضد خرابکاری و محفظه ضد هوا IP 67 است ، طیف گسترده ای از نیازها برای کاربردهای نظارت بیرونی و سیار را برآورده می کند و مکانیک سه محوری منحصر به فرد برای تنظیم زوایای دوربین ، آن را برای نصب در محیط های مختلف مناسب کرده است .
حساسیت فوق بالا استارلایت  1،2 –LUX /F.T00001  که توسط دیافراگم با سرعت کم دیجیتالی ( 32xsens-up)  به دست می آید ، چیز دیگری است که مشتریان زمانی که یک مینی دوربین دام سایر را انتخاب می کنند نمی توانند در نظر نگیرند . 10 ال ای دی IR  قابلیت دید در شب را تا 33ft/10m (در داخل خانه ) و 16ft/5m (در بیرون ) قادر می سازد که بهتر از اکثر دوربین های سیار در اندازه مینی عمل کند . LED های IR  محدوده دید در تاریکی کامل بیشتری زا فارهم کنند که برای رانندگان کاربردی تر است تا تصویر واضح تری را در شبت ثبت کنند . EMD 332 نیز از کاهش نویز سه بعدی ، دیافراگم الکترونیکی خوکار (AES) ، کنترل تقویت خودکار (AGC) ، تعادل سفید خودکار (AWB)  پشتیبانی می کند .

منبع : دوربین مداربسته