مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: تصاویر جدیدی که مایکروسافت از ویندوز 8 منتشر کرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.


Windows 8 Screenshot


سیستم عامل جدید مایکروسافت هنوز نهایی نشده و در حال ساخت است اما مایکروسافت در کنفرانس BUILD که از دیروز آغاز شده، اطلاعات بیشتری در مورد ویندوز 8 منتشر کرده است مایکروسافت دانلود نسخه پیش نمایش ویندوز 8 را نیز در دسترس عموم قرار داده است. در ادامه با برخی از امکانات جدید ویندوز 8 آشنا شده و اسکرین شات هایی که مایکروسافت از آن منتشر کرده را مشاهده خواهید کرد.

مهمترین و اساسی ترین تغییر در ویندوز 8 مربوط به رابط کاربری و ظاهر سیستم عامل است که کاملا با ابزارهای مجهز به صفحه های لمسی مانند تبلت ها سازگار شده است. ویندوز 8 مانند Windows Phone 7 دارای صفحه جدیدی به نام Start Screen و نرم افزارهای زنده ( ابزارهایی که اطلاعات زنده ارائه می دهند مانند تیتر اخبار و گزارش آب و هوا) است. در صفحه Start Screen نام و آواتار کاربر نیز نمایش داده می شود.

View the embedded image gallery online at:
http://www.zoomit.ir/it-news/os/item/111...a0be8c7fac
یکی از تغییرات اساسی که در ویندوز 8 اعمال شده، طراحی صفحه براساس نمایشگرهای 16:9 با وضوح تصویر بالا است. برای نمایش درست و صحیح این سیستم عامل، نسبت صفحه نمایشگر می بایست 16:9 باشد. تمرکز اصلی در ویندوز 8 برروی نرم افزارها است و App ها بصورت بزرگ برروی صفحه اصلی نمایش داده می شوند. در ویندوز 8 اطلاعات نرم افزارها به خوبی بین ابزارهای مختلف مانند کامپیوتر شخصی، تبلت، تلفن هوشمند و غیره همگام (Sync) می شوند.
منبع: Digital Trends