مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: امکان اتصال به کامپیوتر دیگر از طریق گوگل کروم
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
افزونه جدید گوگل کروم این امکان را به کاربر می دهد تا از طریق مرورگر خود به کامپیوتر کاربر دیگر متصل شود.
ماه ها کار بر روی پروژه «chromoting» سرانجام به نتیجه رسید و گوگل افزونه جدید خود، Chrome Remote Desktop، را منتشر کرد. با استفاده از این افزونه کاربر می تواند از طریق شبکه از یک کامپیوتر به کامپیوتر دیگر وصل شود.

این افزونه که به صورت بتا منتشر شده، نسخه تحت مرورگر نرم افزارهای remote desktop موجود است. طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی تیم گوگل کروم این افزونه «کاملا به صورت cross-platform طراحی شده و شما می توانید دو کامپیوتر که دارای مرورگر کروم باشند را بر روی هر یک از پلتفورم های ویندوز، لینوکس، مک و کروم بوک به هم متصل کنید.»

در حال حاضر برای استفاده از این امکان کروم، باید هر بار که قصد وصل شدن به کامپیوتر کاربر دیگر را دارید، کاربر مقابل اجازه اتصال را بدهد. بدین منظور بعد از ارسال درخواست از سوی شما، کاربر مقابل کد دسترسی (access code) منحصر به فرد تولید شده توسط مرورگر کروم خود را به اطلاع شما می رساند و شما با وارد کردن آن در مرورگر خود، امکان اتصال خواهید داشت. این کد برای هر بار دسترسی متفاوت خواهد بود.
[تصویر:  IMAGE634537580528764961.jpg]

[تصویر:  IMAGE634537580533912970.jpg]

در حال حاضر 23.6 درصد از کاربران اینترنت در جهان از مرورگر گوگل کروم استفاده می کنند.
کروم بعد از اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس در جایگاه سوم قرار دارد. پیش بینی می شود تا پایان سال جاری میلادی کروم به رتبه دوم صعود کند.