مشاوره خانواده آنلاین رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: فايل تقلبي بسازيد! + لینک دانلود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به‌نظر شما ايجاد فايل‌هاي ساختگي (جعلي) با نام‌ها و حجم‌هاي مختلف چه کاربردي مي‌تواند داشته باشد؟ شايد فکر کنيد ايجاد اين‌گونه فايل‌ها جز اشغال فضاي هارد‌ديسک هيچ مزيتي ندارد، اما اگر طور ديگري به اين فايل‌ها نگاه کنيم، مي‌بينيم که مي‌توان از فايل‌هاي ساختگي در حجم‌هاي مختلف استفاده‌هاي متعددي کرد.

براي مثال به‌کمک اين فايل‌ها مي‌توانيد سرعت انتقال اطلاعات روي هارد‌ديسک، حافظه فلش و حتي شبکه را بررسي کنيد، همچنين مي‌توانيد از آنها براي حفاظت از اطلاعات مهم و محرمانه خود کمک بگيريد يا حتي با استفاده از آنها فضاي خالي حافظه فلش خود را پر کنيد تا هنگام اتصال آن به رايانه‌هاي آلوده به ويروس، ظرفيت خالي براي ذخيره شدن ويروس روي آن وجود نداشته باشد!
[تصویر:  6052_943.png]



نرم‌افزار FileFiller با توجه به اين کاربردها طراحي شده. اين نرم‌افزار که استفاده از آن کاملا رايگان است به شما اين امکان را مي‌دهد تا فايل‌هاي دلخواه خود را به نام‌هاي گوناگون و در اندازه‌هاي موردنظرتان به‌راحتي ايجاد کنيد. ايجاد فايل‌هاي جعلي 4 گيگابايتي در فايل‌سيستم‌هاي FAT16/32 و فايل‌هايي تا حجم 80 گيگابايت در فايل‌سيستم NTFS و قابليت اجرا بدون نياز به نصب از امکانات اين نرم‌افزار به‌شمار مي‌روند. نسخه رايگان اين نرم‌افزار را با حجم کمتر از 200 کيلوبايت از نشاني زير دريافت كنيد.
از اینجا دانلود کنید.