مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: آلبرت اینشتین
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
آلبرت اینشتین در ۱۴ مارس ۱۸۷۹ میلادی در شهر اولم در ورتمبرگ آلمان، واقع در ۱۰۰ کیلومتری اشتوتگارت و در خانواده‌ای یهودی بدنیا آمد.

انیشتن با سری بزرگ متولد شد به طوری که مادرش فکر می کرد فرزندش مشکلی دارد البته بعد از چند ماه سر و بدن او به اندازه هاي طبيعي بازگشت.
 به این ویژگی در افرادی که سرهای بزرگی دارند «سربزرگی خوش‌خیم» می گویند که هیچ ارتباطی با بیماری یا مشکلات ادراکی ندارد.
حافظه اش به خوبي آنچه تصور مي شود نبود و خیلی دیرتر از بچه‌های معمولی شروع به صحبت کردن کرد.
مطمئنا انيشتین مي توانسته كتابهاي مملو از فرمول و قوانين را حفظ كند ولی براي به ياد آوردن چيز هاي معمولي واقعا حافظه ضعيفي داشته او در آزمون ورودي دانشگاه دانشگاه فدرال پلي تكنيك سوئيس رد شد . 
انيشتین از داستانهاي تخيلي بيزار بود به این دلیل كه احساس مي كرد آنها باعث تغيير درك عامه مردم ازعلم مي شوند و به انسانها توهم باطلي از چيز هايي كه حقيقتا نمي توانند اتفاق بيفتند ميدهد.
از علایق انیشتین نوازندگی ویلون بود . 
بعد از مرگ انيشتین در 1955 مغز او توسط توماس تولتز هاروي براي تحقيقات برداشته شد بعدها پسر انيشتین به او اجازه تحقيقات در مورد هوش فوق العاده پدرش را داد وهاروي تكه هايي از مغز انيشتین را براي دانشمندان مختلف در سراسر جهان فرستادنتیجه این تحقیقات نشان داد كه مغز انيشتن در مقايسه با ميانگين متوسط انسانها،مقدار بسيار زيادي سلولهاي گليال كه مسئول ساخت اطلاعات هستند داشته است همچنين مغز انيشتن مقدار كمي چين خوردگي حقيقي موسوم به شيار سيلويوس داشته، كه امكان ارتباط آسان تر سلولهاي عصبي را بايكديگر فراهم مي کند.
علاوه بر اينها مغز او داراي تراكم و چگالي زيادي بوده و همينطور قطعه آهيانه پاييني داراي توانايي همكاري بيشتر با بخش تجزيه و تحليل رياضيات است.
منبع : هدایای تبلیغاتی