مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: پرسپوليس؛ پر بيننده‌ترين خبر جهان!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
«فوتبال پديده‌اي جهاني است». اگر هنوز هم معدود كساني هستند كه اين گزاره را قبول ندارند، بد نيست سري به سايت‌ها و خبرگزاري‌هاي پرمخاطب دهكده جهاني بزنند و ببينند كه گاه يك خبر محلي چگونه تمامي مرزها را درمي‌نوردد. اگر تا ديروز موضوع حركت ناشايست دو بازيكن پرسپوليس، بازتاب‌هاي داخلي داشت و به نظر تنها رسانه‌هاي وطني به آن پرداختند، حالا نوبت به مخاطبان جهاني است كه با آب و تاب ويژه‌اي ماجراي باورنكردني بازي پرسپوليس و داماش را رصد كنند.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، به یاری جهاني بودن فوتبال، ديروز، خبر و تصاوير ماجراي اخير بازيكنان پرسپوليس در بالای اخبار پربيننده جهان قرار گرفت و بي‌گمان، بسياري از كاربران جهاني را به جمع هواداران مبهوت فوتبال ايران افزود.

این گزارش می‌افزاید، هيچ ‌كس به درستي نمي‌داند، شمار دقيق كساني كه از رفتار قبيح بازيكنان پرسپوليس باخبر شده‌اند، چقدر است؛ اما وقتي خبري در صدر پربيننده‌ترين اخبار سايتي مثل ياهو قرار مي‌گيرد، مي‌توان دست‌كم روي چند صد ميليون حساب كرد.

متأسفانه رسوايي فوتبال ايران با سرعت شگفت‌انگيزي در همه جاي دنيا منتشر شده است و شايد بسیار وسيع‌تر و دورتر از اخبار خوب و دلپذيري چون برد فوق‌العاده برابر بحرين يا راهیابی فوتبال ايران به جام جهاني.

بنا بر این گزارش، قاضي حسن زاده، رئيس كميته انضباطي فدراسيون فوتبال در آخرين اظهارنظر رسمي‌اش با ادبياتي تهديدآميز، از رسانه‌ها خواست از زير ذره بين بردن حركات ناشايست بازيكنان پرسپوليس پرهيز كنند، ولی با گذشت چند روز از اين ماجرا، حرف و حديث‌ها به اوج رسيده و به طرح احضار وزير ورزش به صحن مجلس منجر شده است. محمد عباسي چند ماه پس از آغاز دوران وزارتش، بايد رو در روي نمايندگان مجلس بايستد و بابت ناهنجاري‌هاي آشکار شده فوتبال ايران پاسخگو باشد.

ريش‌سفيدها پشت سر خاطيان

در اوج قضاوت درباره ماجراهاي بازي پرسپوليس و داماش، اهالي فوتبال به دو گروه بخش شده‌اند؛ برخي از موسپيد كرده‌هاي فوتبال كه معمولا فوتباليست‌هاي امروزي را به چشم بچه‌هاي شرور و پرجنب و جوش ورزش نگاه مي‌كنند و براي تبرئه بازيكنان پرسپوليس كه مرتكب حركات ناشايست شده‌اند پا پيش گذاشته‌اند و از جامعه فوتبال و مراجع قضايي مي‌خواهند از قضاوت و برخورد بي‌رحمانه با آنها خودداری كنند!

علي پروين، عضو هيأت مديره باشگاه پرسپوليس، يكي از كساني است كه در مقام دفاع از محمد نصرتي و شيث برخاسته و مي‌گويد: «وقتي همين آقاي نصرتي به بحرين گل زد و به جام جهاني رفتيم، يك نفر نگفت آقاي نصرتي دستت درد نكند كه آن گل را به بحرين زدي، ولی اکنون مي‌خواهند او را دار بزنند.

برخی به دنبال حرف زدن و نابود كردن اين دو بچه هستند. اصلا بياييد یکباره اين دو بچه را دار بزنيد تا خيالتان راحت شود. دوست داريد شيث و نصرتي هم الان به سرنوشت اكبريان دچار شوند؟ محمد نصرتي پسر بي‌حاشيه‌اي است اما يك لحظه خون به مغزش نرسيد. باز هم مي‌گويم، درود بر شرف غلام پيرواني. اگر شاغلام در برنامه 90 آن حرف‌ها را نمي‌زد، اين آقاي مجري دوست داشت، گردن شيث و نصرتي را جلوي مردم بزند».

منبع: تهران امروز
دوست جونیای پرسپولیسی  براتون 2 تا کلیپ گذاشتم حتما ببینید:
پرسپولیس و غم از دست دادن کاپیتان هادی نوروزی

پرسپولیس و درگیری هاو حواشی در دربی 80