مشاوره خانواده رایگان عطاملک

نسخه‌ی کامل: پشت پرده تهيه يكي از غذاهاي مك دونالد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
پشت پرده تهيه يكي از غذاهاي "مك دونالد"!
قساوت انسان نماهای وحشی غربی برای لذت بیشتر!
این هم از قلب کثیف مدافعان حقوق بشر!

به گزارش رجا غذایی به نامFoie Gras به معنی جگر چرب غذای تجملی و گران قیمتی است که منشاء آن فرانسه است و در رستورانهایی چون مک دونالد و کی اف سی سرو می شود. برای تهیه این غذا مرغابی و غازها را مجبور می کنند مقدار زیادی چربی بخورند تا بیش از اندازه چاق شوند و به بیماری جگر چرب مبتلا شوند. پرندگان مجبور می شوند مقدار زیادی روغن و غذای چرب بخورند حتی اگر میلی به خوردن آن نداشته باشند.
[تصویر:  foir1.jpg]
یک لوله فلزی از گلوی حیوان به داخل معده وارد می کنند و به حیوان غذا می خورانند تا حدی که جگر آنها بزرگ و بزرگتر شود؛
[تصویر:  foir2.jpg]
سپس آنها را درون قفس های بسیار کوچک قرار می دهند و آنها را مجبور می کنند که در یک حالت ثابت و بدون حرکت بایستند تا انرژی مصرف نکنند.
[تصویر:  foir3.jpg]
خوب نگاه کنید. می توانید غم را در چشمهای او ببینید؟
[تصویر:  foir4.jpg]
پاهای آنها در اثر ایستادن های ثابت و طولانی مدت ورم می کند. و نمی توانند بخوابند. و البته نیازی هم به خواب نیست چون دوباره مجبور هستند غذا بخورند. آنها سعی می کنند از جان خود دفاع کنند، اما این تلاش هم بی فایده است. آنها را مجبور به خوردن می کنند تا جایی که بمیرند و یا بدن آنها نتواند این مقدار غذا را تحمل کنند. همانطور که می بینید غذا از دهان حیوان بیرون زده
[تصویر:  foir5.jpg]
آنهایی زنده می‌مانند، بیمار می شوند و از مخرج آنها هنگام دفع مدفوع خون جاری می شود
[تصویر:  foir6.jpg]
آنها نه تنها از ناحیه دهان و گلو دچار جراحت می شوند، بلکه تمام مدت زندگی غم انگیز خود از دل درد و ورم و درد پا عذاب می کشند. نه خوابی دارند و نه حرکت و جنب و جوشی، که مطابق غریزه خود و مطابق آزادی و زندگی که خداوند به آنها داده بتوانند آسمان را ببینند ، روی زمین راه بروند و در آب شنا کنند. در عکس زیر می توانید جگر چرب را در مقایسه با جگر معمولی حیوان ببینید:
[تصویر:  foir7.jpg]
[تصویر:  foir8.jpg]
از خودمان شروع کنیم. قبل از خوردن هر چیز تفکر کنیم که چه می خوریم و به چه قیمتی. به سلامتی خود و جان حیوانات اهمیت دهیم. غذایی که زجر دادن و شکنجه شدن حیوانات تهیه شود جز سم و سرطان چیزی عایدمان نخواهد کرد. منبع:http://www.rajanews.com/detail.asp?id=49648
مصرف غذاهای آماده(فست فودها)علاوه برسلامت جسمی،سلامت روانی رانیزتهدیدمی کند
به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز، ‌ایده‌ای که در ابتدا موجب شد، فست فودها رواج پیدا کنند، افزایش کارایی بود؛ به طوری که به افراد امکان می‌دهد به سرعت وعده غذایی خود را به پایان رسانده و بتوانند به کارهای دیگر بپردازند. اما در پژوهشی که به تازگی از سوی محققان دانشگاه تورنتو انجام گرفته، معلوم شد: استفاده زیاد از این نوع غذاها می‌تواند اشخاص را کم تحمل و کم طاقت کند. در نتیجه آنها ترجیح می‌دهند؛ محصولاتی را تهیه کنند که در وقتشان صرفه جویی کند اما در عوض میزان صرفه جویی در هزینه را در نظر نمی‌گیرند.
دکتر چن – بو زونگ دستیار نویسنده این پژوهش خاطرنشان کرد: فست فودها باعث می‌شوند که فرهنگ صرفه جویی در وقت حتی در مواقعی هم که فاکتور زمان چندان اهمیت ندارد در اولویت قرار بگیرد و عجله کردن جزو فرهنگ زندگی مردم شود. مجله سایکولوژیکال ساینس در این باره می‌افزاید که حتی نگاه کردن به اسم شرکت‌های تولید کننده فست فودها این حالت عجولانه و کم طاقتی را در افراد تداعی می‌کند.
لازم به ذکر است این غذاها حاوی چربی بالا، نمک زیاد، آرد سفید و کم سبوس بوده که غلب با نوشابه و سس عرضه می شود و زمینه را برای ابتلا به بیماری های مختلف به خصوص بیماری های غذایی آماده می کنند.این غذاها بسیار پرکالری هستند، به عنوان مثال یک پیتزا یا ساندویچ ۱۰۰۰ تا ۱۲۰۰ کیلوکالری انرژی داشته که با خوردن آن انرژی بیش از حد معمول به بدن می رسد که می تواند موجب چاقی فرد شود همچنین وجود نمک وچربی زیاد در این موادغذایی احتمالا ابتلا به فشارخون را افزایش می دهد.
سوسیس و کالباس به دلیل مواد افزودنی در بدن تشکیل نیتروژ آمین داده و موجب ایجاد سرطان دستگاه گوارش می شوند.پیتزاهایی که باسبزیجات یا مرغ یا ماهی آماده شده است مصرف شود و مقدار پنیر مصرفی در حد اعتدال باشد. استفاده از غذاهای آماده باعث افزایش کلسترول بد خون و کاهش کلسترول خوب خون شده و بیماری های قلبی و عروقی نیز دراثر افزایش فشار خون، افزایش وزن تصلب شراین ایجاد می شوند. غذاهای آماده ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی و دیابت را تشدید کرده و استفاده از نان سبوس دار، میوه و سبزیجات، روغن های مایع و مصرف نکردن نوشابه ها کمک به پیشگیری از ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی می کنند.