۱۳۹۹-۵-۲، ۰۷:۲۴ عصر
این طرح تبلیغی از 14 خردادماه سال جاری از مرقد امام خمینی(ره) و گلزار شهدای بهشت زهرا(س) آغاز شد و به شهر قم حرکت کردیم و تا کنون در شهرهایی همچون اراک، خرمآباد، اهواز، ماهشهر، شیراز، بوشهر، یزد، میبد و کرمان نیز این کاروان حضور یافته است.
طبق برنامهریزی انجامشده ، این طرح در 110 شب در 29 شهر مختلف در پارکها و مراکز تفریحی به اجرای برنامههای تبلیغی با موضوعات مختلف میپردازیم و روزها با هماهنگی سازمان بسیج به افراد، گروه ها و مؤثرین فرهنگی شهرها آموزش می دهیم .
بر اساس وسعت و اهمیت شهرهای مختلف در بعضی از شهرها یک شب و در اصفهان و مشهد 10 شب این طرح تبلیغی اجرا میشود، این گروه تبلیغی تا پایان دهه اول ماه مبارک رمضان در اصفهان و پس از آن در تهران، سمنان و دامغان برنامه اجرا میکنند.
این گروه تبلیغی در دهه پایانی ماه مبارک رمضان میهمان مردم خوب مشهد بوده و به فعالیت میپردازد و این طرح تبلیغی تا پایان شهریورماه در سواحل شمالی کشور نیز اجرا میشود.
این کاروان با حضور در پارکهای مختلف و برپایی نمایشگاهی در 6 غرفه با موضوعات ماهواره و آسیبهای ماهواره، تأثیر تصاویر غیراخلاقی، معرفی اهداف شبکههای ماهوارهای و گردانندگان آن، الگوسازی شبکههای ماهوارهای و مقایسه سبک زندگی اسلامی و غربی به تبلیغ چهره به چهره میپردازد.
حجتالاسلام دانایی ادامه داد: در پایان برنامه 3 روحانی به سخنرانی خیابانی با موضوعات مختلفی همچون جایگاه امام زمان(عج) در زندگی، اهمیت ایجاد رابطه با خداوند، معاد، امربه معروف ونهی از منکر، احترام به والدین، جایگاه قرآن و مانند آن میپردازند که با استقبال مخاطبان غیر داوطلب روبرو می شود.
از دیگر برنامههای کاروان تبلیغی جبهه فرهنگی میقات ظهور برنامه بازی با نوجوانان، با هدف احیای بازیهای سنتی و ایجاد تحرک و نشاط و همچنین بیان احکام و اصول و اعتقادات دین مبین اسلام است.
پس از برگزاری سخنرانی خیابانی، حلقههای معرفت و پرسش و پاسخ با حضور روحانیون این کاروان تبلیغی شکل میگیرد، که افراد در زمینههای مختلف اعتقادی و اخلاقی به مشاوره میپردازند.
این طرح تبلیغی کاملا خودجوش بوده است، خاطرنشان کرد: در واقع این طرح لبیکی به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامگذاری امسال با نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بوده است که این گروه قصد دارد با آموزش این روش تبلیغی به موثرین شهرها واجرای برنامه در جمع مخاطبین غیر داوطلب گامی به سوی عزم ملی برداشته و مخاطبین را با معارف دین آشنا سازد .
امام علی(ع) درباره پیامبر(ص) میفرمایند ایشان «طبیب دوّار بطبه» بودند، ما نیز سعی کردیم بر اساس این روش تبلیغی پیامبر اکرم (ص) به سراغ مردمی برویم که غالبا به صورت داوطلبانه د رمجالس مذهبی حضور ندارند ولی این روش تبلیغی می تواند پلی برای ارتباط آنان با روحانیت باشد.
طبق برنامهریزی انجامشده ، این طرح در 110 شب در 29 شهر مختلف در پارکها و مراکز تفریحی به اجرای برنامههای تبلیغی با موضوعات مختلف میپردازیم و روزها با هماهنگی سازمان بسیج به افراد، گروه ها و مؤثرین فرهنگی شهرها آموزش می دهیم .
بر اساس وسعت و اهمیت شهرهای مختلف در بعضی از شهرها یک شب و در اصفهان و مشهد 10 شب این طرح تبلیغی اجرا میشود، این گروه تبلیغی تا پایان دهه اول ماه مبارک رمضان در اصفهان و پس از آن در تهران، سمنان و دامغان برنامه اجرا میکنند.
این گروه تبلیغی در دهه پایانی ماه مبارک رمضان میهمان مردم خوب مشهد بوده و به فعالیت میپردازد و این طرح تبلیغی تا پایان شهریورماه در سواحل شمالی کشور نیز اجرا میشود.
این کاروان با حضور در پارکهای مختلف و برپایی نمایشگاهی در 6 غرفه با موضوعات ماهواره و آسیبهای ماهواره، تأثیر تصاویر غیراخلاقی، معرفی اهداف شبکههای ماهوارهای و گردانندگان آن، الگوسازی شبکههای ماهوارهای و مقایسه سبک زندگی اسلامی و غربی به تبلیغ چهره به چهره میپردازد.
حجتالاسلام دانایی ادامه داد: در پایان برنامه 3 روحانی به سخنرانی خیابانی با موضوعات مختلفی همچون جایگاه امام زمان(عج) در زندگی، اهمیت ایجاد رابطه با خداوند، معاد، امربه معروف ونهی از منکر، احترام به والدین، جایگاه قرآن و مانند آن میپردازند که با استقبال مخاطبان غیر داوطلب روبرو می شود.
از دیگر برنامههای کاروان تبلیغی جبهه فرهنگی میقات ظهور برنامه بازی با نوجوانان، با هدف احیای بازیهای سنتی و ایجاد تحرک و نشاط و همچنین بیان احکام و اصول و اعتقادات دین مبین اسلام است.
پس از برگزاری سخنرانی خیابانی، حلقههای معرفت و پرسش و پاسخ با حضور روحانیون این کاروان تبلیغی شکل میگیرد، که افراد در زمینههای مختلف اعتقادی و اخلاقی به مشاوره میپردازند.
این طرح تبلیغی کاملا خودجوش بوده است، خاطرنشان کرد: در واقع این طرح لبیکی به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامگذاری امسال با نام اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی بوده است که این گروه قصد دارد با آموزش این روش تبلیغی به موثرین شهرها واجرای برنامه در جمع مخاطبین غیر داوطلب گامی به سوی عزم ملی برداشته و مخاطبین را با معارف دین آشنا سازد .
امام علی(ع) درباره پیامبر(ص) میفرمایند ایشان «طبیب دوّار بطبه» بودند، ما نیز سعی کردیم بر اساس این روش تبلیغی پیامبر اکرم (ص) به سراغ مردمی برویم که غالبا به صورت داوطلبانه د رمجالس مذهبی حضور ندارند ولی این روش تبلیغی می تواند پلی برای ارتباط آنان با روحانیت باشد.