۱۳۹۹-۹-۲۱، ۰۵:۵۴ صبح
** گام سوم: آنالیز پست اینستاگرام
۱. برای اینکه بتوانید این آمار را مشاهده کنید کافی است لینک آبی (View Insights) که در زیر هر پست وجود دارد را لمس کنید.
۲. پس از ظاهر شدن نیم صفحه آن را به سمت بالا بکشید
۳. فهرستی را مشاهده میکنید که در آن گزینههایی وجود دارد که هرکدام از آنها آماری از پست شما را نشان میدهد؛ که به شرح زیر است:
-اولین قسمتی که دیده میشود مربوط به چند تصویردر بالای صفحه است:
معنی این تصاویر از چپ به راست: (تعداد لایک، کامنت، به اشتراک گذاری، ذخیره پست)
insight در اینستاگرام
Profile visits: تعداد کسانی که بعد از دیدن این پست به صفحه شما مراجعه کرده اند.
Reach: تعداد اکانتهای منحصر به فردی که پست شما را به صورت تمام صفحه مشاهده کرده اند. یعنی اگر یک اکانت چندین بار پست شما را دیده باشد، فقط یک بار مصاحبه میشود چرا که بخش ریچ فقط بازدیدهای منحصر به فرد را میشمارد.
چگونه پستهای اینستاگرامی خود را آنالیز کنیم؟ / آموزش سریع در ۳ گام
Follows: تعداد فالوئرهایی که از طریق همین پست برای صفحه شما جذب شده.
impression: تعداد کل دیده شدن پست در هر حالتی؛ در این بخش منحصر به فرد بودن اکانت مهم نیست، به همین دلیل عدد ایمپرشن معمولا بیشتر از ریچ هست.
From home: این بخش مربوط به تعداد دیده شدن پست شما از طریق صفحه home اینستاگرام فالوورهایتان است.
From Hashtags: تعداد بازدیدهایی که پست شما از طریق هشتگهایی که نوشتید کسب کرده. در این قسمت اهمیت هشتگ گذاری مناسب مشخص میشود.
From Profile: تعدا دفعاتی که پست شما در صفحه Profile مشاهده شده است.
From Explore: تعداد دفعاتی که پست شما در صفحه Explore مشاهده شده است.
From Others: تعداد کل دیده شدن پست از طریق share شدن در دایرکت یا استوری، یا از طریق تگ منشن، لوکیشن و ...
۱. برای اینکه بتوانید این آمار را مشاهده کنید کافی است لینک آبی (View Insights) که در زیر هر پست وجود دارد را لمس کنید.
۲. پس از ظاهر شدن نیم صفحه آن را به سمت بالا بکشید
۳. فهرستی را مشاهده میکنید که در آن گزینههایی وجود دارد که هرکدام از آنها آماری از پست شما را نشان میدهد؛ که به شرح زیر است:
-اولین قسمتی که دیده میشود مربوط به چند تصویردر بالای صفحه است:
معنی این تصاویر از چپ به راست: (تعداد لایک، کامنت، به اشتراک گذاری، ذخیره پست)
insight در اینستاگرام
Profile visits: تعداد کسانی که بعد از دیدن این پست به صفحه شما مراجعه کرده اند.
Reach: تعداد اکانتهای منحصر به فردی که پست شما را به صورت تمام صفحه مشاهده کرده اند. یعنی اگر یک اکانت چندین بار پست شما را دیده باشد، فقط یک بار مصاحبه میشود چرا که بخش ریچ فقط بازدیدهای منحصر به فرد را میشمارد.
چگونه پستهای اینستاگرامی خود را آنالیز کنیم؟ / آموزش سریع در ۳ گام
Follows: تعداد فالوئرهایی که از طریق همین پست برای صفحه شما جذب شده.
impression: تعداد کل دیده شدن پست در هر حالتی؛ در این بخش منحصر به فرد بودن اکانت مهم نیست، به همین دلیل عدد ایمپرشن معمولا بیشتر از ریچ هست.
From home: این بخش مربوط به تعداد دیده شدن پست شما از طریق صفحه home اینستاگرام فالوورهایتان است.
From Hashtags: تعداد بازدیدهایی که پست شما از طریق هشتگهایی که نوشتید کسب کرده. در این قسمت اهمیت هشتگ گذاری مناسب مشخص میشود.
From Profile: تعدا دفعاتی که پست شما در صفحه Profile مشاهده شده است.
From Explore: تعداد دفعاتی که پست شما در صفحه Explore مشاهده شده است.
From Others: تعداد کل دیده شدن پست از طریق share شدن در دایرکت یا استوری، یا از طریق تگ منشن، لوکیشن و ...