۱۳۹۹-۸-۹، ۱۱:۱۴ صبح
دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: فیلترینگ ناقص باعث شده که بیش از ٣٠ میلیون فیلترشکن در کشور اضافه شود.
به گزارش وبنا به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، هفتمین جلسه شورای تحول و نوسازی نظام آموزشی کشور به ریاست سعیدرضا عاملی در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.
سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر ضرورت اصلاح و بازبینی در مدلهای تصمیمسازی در شوراهای کشور، پیشنهاد داد: فضای دوم آموزش و پرورش مبنای تهیه سند آموزش در فضای مجازی قرار گیرد و به همین منظور کمیته فضای دوم آموزش و پرورش با عضویت افراد متخصص در این حوزه تشکیل شود.
وی ادامه داد: در تهیه سند آموزش در فضای مجازی این سوال مطرح میشود که منظور از فضای مجازی صرفاً شبکه شاد است؟ و همین طور این سوال مطرح است که آموزش در فضای مجازی برای آموزش و پرورش مورد بحث است یا آموزش و پرورش در فضای دوم؟
استاد گروه ارتباطات دانشگاه تهران با اشاره به خصایص معماری اینترنت، افزود: محیط مجازی دارای قابلیت خوشهای، ردهبندی و یکپارچگی است و در واقع هر کاربری به عنوان یک تولید کننده در این محیط فعال است.
عاملی با اشاره به دوفضایی شدن جهان، افزود: فضای دوم را نمیتوان از آموزش و پرورش مستقل کرد چرا که فضای دوم ادامه آموزش و پرورش است و در واقع واقعیت فیزیکی با همان ویژگیها به واقعیت مجازی تبدیل میشود.
به گزارش وبنا به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، هفتمین جلسه شورای تحول و نوسازی نظام آموزشی کشور به ریاست سعیدرضا عاملی در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.
سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تأکید بر ضرورت اصلاح و بازبینی در مدلهای تصمیمسازی در شوراهای کشور، پیشنهاد داد: فضای دوم آموزش و پرورش مبنای تهیه سند آموزش در فضای مجازی قرار گیرد و به همین منظور کمیته فضای دوم آموزش و پرورش با عضویت افراد متخصص در این حوزه تشکیل شود.
وی ادامه داد: در تهیه سند آموزش در فضای مجازی این سوال مطرح میشود که منظور از فضای مجازی صرفاً شبکه شاد است؟ و همین طور این سوال مطرح است که آموزش در فضای مجازی برای آموزش و پرورش مورد بحث است یا آموزش و پرورش در فضای دوم؟
استاد گروه ارتباطات دانشگاه تهران با اشاره به خصایص معماری اینترنت، افزود: محیط مجازی دارای قابلیت خوشهای، ردهبندی و یکپارچگی است و در واقع هر کاربری به عنوان یک تولید کننده در این محیط فعال است.
عاملی با اشاره به دوفضایی شدن جهان، افزود: فضای دوم را نمیتوان از آموزش و پرورش مستقل کرد چرا که فضای دوم ادامه آموزش و پرورش است و در واقع واقعیت فیزیکی با همان ویژگیها به واقعیت مجازی تبدیل میشود.