۱۳۹۹-۱۰-۷، ۱۱:۳۸ صبح
مرکز ملی فضای مجازی برای حل مشکل تبلیغات نامناسب در اپلیکیشن ها برای کودکان و نوجوانان، پالایش تبلیغات گوگل ادموب و تصویب مقررات در زمینه مسئولیت حقوقی تبلیغات با رده سنی را در نظر گرفت.
امیر خوراکیان با اشاره به مشکل جهانی تبلیغات نامناسب در برنامههای کاربردی موبایل که تهدیدی برای مخاطبان کودک و نوجوان کشورمان محسوب میشود، گفت: مرکز ملی فضای مجازی برای حل این مشکل در کشور، راهکارهایی مانند پالایش تبلیغات گوگل ادموب، اضافه شدن شرط تناسب سنی تبلیغات و برنامه، همچنین تصویب مقررات در زمینه مسئولیت حقوقی تبلیغات نامتناسب با رده سنی را در نظر گرفته است.
امیر خوراکیان با اشاره به مشکل جهانی تبلیغات نامناسب در برنامههای کاربردی موبایل که تهدیدی برای مخاطبان کودک و نوجوان کشورمان محسوب میشود، گفت: مرکز ملی فضای مجازی برای حل این مشکل در کشور، راهکارهایی مانند پالایش تبلیغات گوگل ادموب، اضافه شدن شرط تناسب سنی تبلیغات و برنامه، همچنین تصویب مقررات در زمینه مسئولیت حقوقی تبلیغات نامتناسب با رده سنی را در نظر گرفته است.