۱۳۹۹-۱۰-۱۷، ۰۷:۳۶ صبح
کمپین شنوا با هدف تولید محتوا برای نابینایان کشور با همکاری پادکست های فعال در حوزه فضای مجازی آغاز به کار کرد.
پادکست فارسی در یک سال اخیر به خصوص بعد از شیوع ویروس کرونا، به یکی از رسانه های اثرگذار و محبوب برای طیف گسترده ای از مخاطبان تبدیل شده است. رسانه ای که ماهیت آن شنیداری است و این ظرفیت را دارد که به یکی از مهم ترین سرگرمی ها و منابع یادگیری نابینایان تبدیل شود.
با توجه به چنین ظرفیتی، پادکست دست کست با ابتکار شاهین خلیل پور، اقدام به طراحی و اجرای کمپینی با عنوان شنوا کرده است.
در این کمپین ۲۰ پادکست با ایجاد ارتباط بین موضوع پادکست خود و دغدغه ی نابینایی، به تولید قسمت های ویژه ای پرداخته اند که از تاریخ ۱۵ دی ماه مصادف با روز جهانی خط بریل تا ۲۵ دی ماه منتشر خواهند شد.
پادکست هایی که از نظر محتوایی و فرمی تنوع قابل توجهی دارند و رساندن این پادکست ها به گوش شنوای نابینایان، شاید شروع خوبی برای ایجاد یک رابطه ی دوطرفه بین این افراد و پادکست فارسی باشد.
پادکست فارسی در یک سال اخیر به خصوص بعد از شیوع ویروس کرونا، به یکی از رسانه های اثرگذار و محبوب برای طیف گسترده ای از مخاطبان تبدیل شده است. رسانه ای که ماهیت آن شنیداری است و این ظرفیت را دارد که به یکی از مهم ترین سرگرمی ها و منابع یادگیری نابینایان تبدیل شود.
با توجه به چنین ظرفیتی، پادکست دست کست با ابتکار شاهین خلیل پور، اقدام به طراحی و اجرای کمپینی با عنوان شنوا کرده است.
در این کمپین ۲۰ پادکست با ایجاد ارتباط بین موضوع پادکست خود و دغدغه ی نابینایی، به تولید قسمت های ویژه ای پرداخته اند که از تاریخ ۱۵ دی ماه مصادف با روز جهانی خط بریل تا ۲۵ دی ماه منتشر خواهند شد.
پادکست هایی که از نظر محتوایی و فرمی تنوع قابل توجهی دارند و رساندن این پادکست ها به گوش شنوای نابینایان، شاید شروع خوبی برای ایجاد یک رابطه ی دوطرفه بین این افراد و پادکست فارسی باشد.