۱۳۹۴-۱۰-۱۴، ۰۲:۴۶ عصر
(آخرین ویرایش: ۱۳۹۴-۱۱-۳، ۰۲:۱۴ عصر، توسط saharrahin.)
باز هم یک بازیگر زن در GEMTV / ایستگاه آخر برای بازیگران فراموش شده باز هم یک بازیگر زن در GEMTV / ایستگاه آخر برای بازیگران فراموش شده
سی و یک نما- مانی کسرائیان و چکامه چمن ماه بازیگرانی بودند که روزگاری فکر می کردیم در عالم سینما سالها حرفی برای گفتن داشته باشند. چکامه ای که با ترانه علیدوستی و پگاه آهنگرانی آمده بود و مانی که با قاب تصویر رخشان بنی اعتماد مشهور شد اما حاشیه ها هر دو این هنرمندان با استعداد را به گونه ای از مسیر اصلی دور کرد که با ساده اندیشی، آینده حرفه ای خود را در شبکه تلویزیونی GEMTV جستجو می کنند. حالا هم رابعه اسکوئی عجیب ترین گزینه ای است که به این جمع پیوسته.
رابعه اسکویی هم بازیگر بی حاشیه ای نبود، بخصوص که نمی دانست از کدام مسیر باید راهش را طی کند و گاه او را در شمایلی می دیدیم که راه مناسبی برای جلب توجه نبود.گاه نیز زیر بازیهائی می رفت که جای سوال داشت که چرا پذیرفته است.مثل سکانس مشمئز کننده از یک سریال که او گوسفند بزگی را بغل کرده بود و می دوید .
حضور او در فیلم "پوپک و مش ماشالله" فرزاد موتمن، اوج توهین به یک بازیگر سنگین وزن بود و شروعی برای کمرنگ شدن حضور وی در جلوی دوربین الا در "آئینه های رو به رو"ی نگار آذربایجانی .نه آرایش غلیظ، نه حاضر شدن با شکل و شمایل و لباس های عجیب و نه عمل های جراحی راهی برای بقای بازیگری او محسوب نمی شد و نشد.
گفتنی است که ممنوع الکار شدن و خروج وی از طرف مسئولین تائید شده است.
سی و یک نما- مانی کسرائیان و چکامه چمن ماه بازیگرانی بودند که روزگاری فکر می کردیم در عالم سینما سالها حرفی برای گفتن داشته باشند. چکامه ای که با ترانه علیدوستی و پگاه آهنگرانی آمده بود و مانی که با قاب تصویر رخشان بنی اعتماد مشهور شد اما حاشیه ها هر دو این هنرمندان با استعداد را به گونه ای از مسیر اصلی دور کرد که با ساده اندیشی، آینده حرفه ای خود را در شبکه تلویزیونی GEMTV جستجو می کنند. حالا هم رابعه اسکوئی عجیب ترین گزینه ای است که به این جمع پیوسته.
رابعه اسکویی هم بازیگر بی حاشیه ای نبود، بخصوص که نمی دانست از کدام مسیر باید راهش را طی کند و گاه او را در شمایلی می دیدیم که راه مناسبی برای جلب توجه نبود.گاه نیز زیر بازیهائی می رفت که جای سوال داشت که چرا پذیرفته است.مثل سکانس مشمئز کننده از یک سریال که او گوسفند بزگی را بغل کرده بود و می دوید .
حضور او در فیلم "پوپک و مش ماشالله" فرزاد موتمن، اوج توهین به یک بازیگر سنگین وزن بود و شروعی برای کمرنگ شدن حضور وی در جلوی دوربین الا در "آئینه های رو به رو"ی نگار آذربایجانی .نه آرایش غلیظ، نه حاضر شدن با شکل و شمایل و لباس های عجیب و نه عمل های جراحی راهی برای بقای بازیگری او محسوب نمی شد و نشد.
گفتنی است که ممنوع الکار شدن و خروج وی از طرف مسئولین تائید شده است.