۱۴۰۰-۳-۷، ۰۹:۳۷ صبح
* مقدمه از لزوم انجام فعالیت:
با ورود دانشجویان جدیدالورود فعالیت هایی که در زمینه جذب این دانشجویان انجام میشد از سازماندهی مناسبی برخوردار نبود به همین دلیل نیاز به یک نقشه راه منسجم احساس میشد.
*جزئیات فعالیت:
فعالیت رسانهای:
اینستاگرام:
عمده فعالیت در رسانه به دلیل وجود بیشترین مخاطب در این پلتفرم صورت گرفته است که به دلیل مسدود و محدود شدن مکرر صفحه اینستاگرام کمی در این پلتفرم سخت شده است.
محتویات:
الف)اطلاع رسانی فعالیت های بسیج
ب)فضا سازی و شبیه سازی برنامه هایی همچون: راهیان نور به صورت تولید:کلیپ و پادکست و ... که به صورت حضوری برگزار میشدند.
کادرسازی در این بخش به صورت ایجاد یک کارگروه از ورودی های سال 98 هست که آموزش های لازم را میبینند و در انجام عملیات های بیان شده به کار گرفته میشوند و کارهای اجرایی را این افراد پیش میبرند یعنی یکی ادمین پیج اینستا و دیگری ادمین کانال رسمی و دیگری غیر رسمی و همه افراد زیر نظر مسئول رسانه عمل میکنند.
تلگرام:
پیج رسمی:
حضور بیشتر جامعه مخاطب و آرشیو محتویات اینستاگرام.
فراخوان جذب نیرو از ورودی ها و ارسال برای کانال غیر رسمی و دیگر کانال ها.
پیج غیررسمی:
ایجاد یک کانال پرسش و پاسخ جهت پاسخ به سوالات ورودی های سال جدید تحصیلی که حدود نصف ورودی ها جذب این کانال شدند.معرفی کانال از طریق نشر مطالب کانال در کانال های دانشجویی دیگر و ارسال پیامک به ورودی ها.
محتویات این پیج شامل اخبار دانشگاه ،پرسش و پاسخ ،جزوات دنشگاهی و معرفی تصویری از فضای دانشگاه به صورت هفتگی و ...
این سوالات را ادمین جواب میدهد و در صورت علاقه دانشجو به ارتباط با دانشجویان ترم بالایی،به یکی از اعضای تشکل که وضعیت درسی مناسب یا روابط عمومی بالایی دارند معرفی میکنند.
بله:
نیاز وجود یک پیامرسان ایرانی.
افراد جذب شده از طریق فراخوان یاد شده (حدود 30 الی 40 نفر)میباشند که فعلا تصمیم جهت رشد و به کارگیری آنها اتخاذ نشده. این افراد بع از اخذ شماره تماس،ارتباط گیری به صورت تلفنی برقرار شد و در دو یا سه مرحلهه شناخت اجمالی از شخصیت و تواناییشان شکل گرفته.
و برای افرادی که ارتباط با ترم بالایی گرفته بودند فعلا حفط تعامل با آنها در دستور کار قرار دارد.
با ورود دانشجویان جدیدالورود فعالیت هایی که در زمینه جذب این دانشجویان انجام میشد از سازماندهی مناسبی برخوردار نبود به همین دلیل نیاز به یک نقشه راه منسجم احساس میشد.
*جزئیات فعالیت:
فعالیت رسانهای:
اینستاگرام:
عمده فعالیت در رسانه به دلیل وجود بیشترین مخاطب در این پلتفرم صورت گرفته است که به دلیل مسدود و محدود شدن مکرر صفحه اینستاگرام کمی در این پلتفرم سخت شده است.
محتویات:
الف)اطلاع رسانی فعالیت های بسیج
ب)فضا سازی و شبیه سازی برنامه هایی همچون: راهیان نور به صورت تولید:کلیپ و پادکست و ... که به صورت حضوری برگزار میشدند.
کادرسازی در این بخش به صورت ایجاد یک کارگروه از ورودی های سال 98 هست که آموزش های لازم را میبینند و در انجام عملیات های بیان شده به کار گرفته میشوند و کارهای اجرایی را این افراد پیش میبرند یعنی یکی ادمین پیج اینستا و دیگری ادمین کانال رسمی و دیگری غیر رسمی و همه افراد زیر نظر مسئول رسانه عمل میکنند.
تلگرام:
پیج رسمی:
حضور بیشتر جامعه مخاطب و آرشیو محتویات اینستاگرام.
فراخوان جذب نیرو از ورودی ها و ارسال برای کانال غیر رسمی و دیگر کانال ها.
پیج غیررسمی:
ایجاد یک کانال پرسش و پاسخ جهت پاسخ به سوالات ورودی های سال جدید تحصیلی که حدود نصف ورودی ها جذب این کانال شدند.معرفی کانال از طریق نشر مطالب کانال در کانال های دانشجویی دیگر و ارسال پیامک به ورودی ها.
محتویات این پیج شامل اخبار دانشگاه ،پرسش و پاسخ ،جزوات دنشگاهی و معرفی تصویری از فضای دانشگاه به صورت هفتگی و ...
این سوالات را ادمین جواب میدهد و در صورت علاقه دانشجو به ارتباط با دانشجویان ترم بالایی،به یکی از اعضای تشکل که وضعیت درسی مناسب یا روابط عمومی بالایی دارند معرفی میکنند.
بله:
نیاز وجود یک پیامرسان ایرانی.
افراد جذب شده از طریق فراخوان یاد شده (حدود 30 الی 40 نفر)میباشند که فعلا تصمیم جهت رشد و به کارگیری آنها اتخاذ نشده. این افراد بع از اخذ شماره تماس،ارتباط گیری به صورت تلفنی برقرار شد و در دو یا سه مرحلهه شناخت اجمالی از شخصیت و تواناییشان شکل گرفته.
و برای افرادی که ارتباط با ترم بالایی گرفته بودند فعلا حفط تعامل با آنها در دستور کار قرار دارد.